Voetbaltopic (Deel 1)

Ja echt idioot! Wij hebben een stream gevonden, weiger om ze hier extra aan te laten verdienen

1 like

Echt gierig ja

Die gasten vonden dat zaklopen zelf ook wel grappig haha

3 likes

Hoppa zo blij met Haller

4 likes

Ik vind het echt suf dat ze het Super Zondag noemen. Het is Super Sunday. :angry:

1 like

:joy::joy:
Waren het maar kerkdiensten, dan mochten we tenminste heen

3 likes

De pastoor zal blij zijn

2 likes

Onanaaaaa :tada:

3 likes

Lekker 6 packje mee naar de kerk. Ajax shirtje aan. Vloeken gaat wel een dingetje worden in de kerk :sweat_smile:

3 likes

Jezus dit net gezien, wat een drol is Berghuis zeg jeeeetje haha. Zeikerd

1 like

Jaaa klaassennnnn

1 like

Yesss mooie actie! Dit hadden we nodig, want az werd pittig dreigend

2 likes

Hahah ja daar heb ik ook zo om gegierd

1 like

Hahah ja net een klein kind waar tegen wordt gezegd dat mag niet en het kind maar blijft ja maar wel dat mag wel.

Alleen dan met: ik werk altijd hard. Ik werk elke wedstrijd hard. Wat belachelijk ik werk altijd hard :joy::joy::joy:

1 like

Haha ja hij vatte het zo vreemd op :joy: Leuke kerel om mee om te gaan, snel aangevallen haha

1 like

Haha ja ik zag het juist als compliment van hey hard gewerkt met resultaat. Iedereen: dank je wel ja ben er blij mee.
Berghuis: compleet over de zeik

1 like

Haha dat juichen van Neres en Antony weer :joy:

2 likes

Lekker 7 punten los :partying_face: En het spel was eindelijk niet meer zo mega slecht.

Januari :white_check_mark:

3 likes

Gewoon een goeie maand. Jammer van t slippertje tegen psv

1 like

Aah fijn we hebben een spits van 25 miljoen die we niet europees kunnen mee nemen want iemand is vergeten het vinkje aan te vinken :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Ja!!! Dit!!! Wat zijn dit voor praktijken!

1 like