Voetbaltopic (Deel 1)

Ik ben echt zo verbaasd. En idrissi die er nog geen 3 dagen is daar staat het vinkje wel van aan. Vergeet die dan :joy:

Maar echt hoe dom is dit?! Ik zit ook te denken want we hebben alleen traoré of tadic als spits. Brobbey zou nog kunnen maar die wil definitief bij Ajax weg dus lijkt mij niet dat ze daar nog wild enthousiast over zijn.

1 like

Ben benieuwd wie daadwerkelijk die vinkjes zet en waar het mis is gegaan. Lijkt me in de aansturing van die persoon, iemand anders doet bovendien toch ook nog een dubbelcheck zou je denken :exploding_head: Het is zoiets belangrijks haha. Haller zal ook woest zijn

1 like

Ja ik ook! Lijkt mij ook niet dat je dit de stagiaire laat doen :joy:

En inderdaad degene die dat doet dat daar een dubbele controle op zit. Het gaat ook om zoveel geld zowel wat het kost als dat er verdiend word. We hebben hem niet voor niets gehaald.

Ja ik ben echt benieuwd wat hij er van denkt!

7 likes

Hahaha stuk om die opmerking van Rick :joy:
Europa League levert lang niet zoveel geld op als plaatsing voor CL, dus als ie ons in de competitie kampioen maakt heeft ie zijn kostprijs alsnog terugverdiend.

2 likes

Ik haat die Ajax app. Eerst was ik zomaar uitgelogd en wist ik mn wachtwoord niet meer. Nu maak ik die opnieuw aan, doet die app weer stoer, ben ik ingelogd, is die app overbelast ofzo? Ik krijg iig een error :sob:

Edit ik heb het gelezen. Ben niet helemaal overtuigd, maar wel benieuwd wat er uit het hoger beroep komt.
Hij mag dus ook geen eredivisie spelen en zal wrs ook niet weg gaan in de zomer en als ie wel gaat, krijgen we er niet de hoofdprijs voor :sob:

1 like

Man man manđŸ„Č

Die kut app doet het bij mij ook nooit (goed). Sinds die update een paar maanden geleden is het kut.

1 like

Ooh jee, heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken

Is toch echt weer zo’n vaag bullshit excuus

1 like

Pfff dit nieuws kan er ook wel bij :sob::sob::sob: ik kreeg de push melding van de ajax app en ik heb denk ik 2 minuten zo gezeten :scream:

Zonder extra spits en zonder eerste keeper de EL in, nou top!

Lijkt me voor Onana ook intens zwaar trouwens. Want hij mag dus niet eens trainen. Wat moet je dan een jaar met je leven gaan doen?

2 likes

Ik vind het wel een heel apart verhaal hoor. Wist ook niet dat furosemide op deze ‘functies’ had(en ik werk in een apotheek Haha). Collega’s reageerden ook al heel verbaasd. Lijkt mij wel heel zwaar voor hem hoor dit allemaal. Veel mensen blijven je toch op een andere manier bekijken

1 like

Ik ben echt zo in de war door al deze fouten. Echt vreselijk zo. Ik hoop op het beste straks

1 like

Ik vond het vooral verwarrend dat iedereen het had over Lasimac?? Echt nog nooit van gehoord terwijl ik met enige regelmaat furosemide voorschrijf.

2 likes

Nee ik ook niet! Alhoewel de uitleg over het maskeren eventuele andere middelen wel plausibel klonk. Maar aan de andere kant denk ik ook, als je eerst doping gebruikt en vlak daarna Furo, hoeveel effect heeft de doping dan? Moet er wel even bij zeggen dat ik geen verstand heb van doping haha.

1 like

Goeie shirtjes bij Ajax :heart:

3 likes

Haha ja lief maar heb er wel gemengde gevoelens bij! Omdat ik de actie van Onana echt nog steeds zo idioot vind

2 likes

Ja, haha vind ik ook en ik vind het ook een twijfelachtig verhaal. Maar dit vind ik wel mooi

Precies dit haha, weet niet zo goed.
Wel bizar dat hij nergens mag komen maar dus wel de tribune hahah

1 like