Ik ben benieuwd hoe lang hij nog mag blijven na al deze slechte resultaten.
@Sazie volgens mij iemand bij de regie die op knopjes drukt voor het geluid zodat je ook applaus en oooh en zo hoort.
Ik ben benieuwd hoe lang hij nog mag blijven na al deze slechte resultaten.
@Sazie volgens mij iemand bij de regie die op knopjes drukt voor het geluid zodat je ook applaus en oooh en zo hoort.
Naar ventje is dat, van mij mag hij ophoepelen uit de Eredivisie. Lopen verkondigen dat een scheidsrechter bewust tegen jou fluit 
Jammer dit, maar wel te verwachten. Anders scoort Vitesse nog even een keertje 
Ja heel erg jammer dit. Zat psv al stiekem uit te lachen 
Ja nu is het niet meer leuk 
Ik vind dit wel een leuk cadeautje
Yesss Kudus in de basis 

Duurt ook zo mega lang voor het een keer 20:00 uur is 
Ik vraag me altijd af van die spuitbus nou is. Is het gewoon als koeling of hoort het verder nog wat te doen?
Ik ben ook geen fan van deze tijd en ben dus ook blij dat ik nu niet naar de Arena hoef. Voordat ik thuis ben en in mn bed lig
Voor thuis kijken ben ik wel echt fan van deze tijd! De hele dag gewoon van alles kunnen doen en nu hoef ik alleen nog maar op mn reet te zitten en Ajax te kijken. Voor naar de Arena is het wel kut, maar ik ben wel ƩƩn keer in de twee weken op maandag vrij, dan is het chill.
Tot zo ver mijn betoog over 20.00 uur wedstrijden haha.
Met name verdovend doordat het zo koud is inderdaad! In sommige van die spuitbussen zit geloof ik ook nog iets wat de doorbloeding dan weer zou moeten verbeteren, maar weet niet of ze dat ook gebruiken en of ze verschillende gebruiken.
Nationaal uit ben ik nooit geweest, dus dat mis ik sowieso niet haha.
Ik woon niet eens zo heel ver van Aādam, maar vind het toch altijd veel tijd kosten om te reizen. Met europese avondjes gaan we ook altijd met de auto, omdat je dan toch wel eerder thuis bent
Gaat lekker 
Edit: ik heb niks gezegd 
Ben blij dat Sparta niet ultiem wordt vernederd
Werken wordt het niet meer door de zenuwen dus ik plof nu lekker op de bank met een biertje. Is het al 18:55 uur?
Zo fijn dat het om 19 uur is. Ben erg benieuwd, heb er een goed gevoel over!
Ik ben voor het eerst in tijden weer eens echt zenuwachtig uren van te voren. Had mijn laatste patiƫnt de deur uit, begon een collega over die wedstrijd. Toen kickte echt die zenuwen in haha.
Maar ik ben bang dat het m niet gaat worden, maar waarschijnlijk spreekt hier ook mijn Tottenham-trauma.
Haha houd op man, ik schrok
Edit ugh het gaat door 
Ja jezus ik heb mn 1e hartverzakking van de wedstrijd al gehad net
Fabulous begin weer