Ik wil dit nu al niet meer aanzien eigenlijk. Hoe overleef ik de rest van deze wedstrijd?
Gelukje maar boeien! Yes
Jaaaaaaaaaaaa
Klaassen!!! Echt zo niet verwacht haha, maar lekkerrrr!!
Yessss 

Haha die gast. Lekker janken terwijl er niks aan de hand was
Jongens ze geven het gewoon weer weg zo
Beetje anti-voetbal spelen, beetje gaan janken als het je niet aanstaat dat het niet werkt.
Die kans⊠Ajax moet wel echt ff gaan opletten op de counter.
Dat woord âgevaarloosâ vind ik wel een pareltje, hoor
In dezelfde categorie als disrespectvol
Gelukkig rust. Kan mijn hart even 15 minuten bij komen 
Hoe hij League One ook uitspreekt, Liekun. Moest echt even denken wat hij bedoelde. Namen kent ie ook niet geweldig. Justin Timber haha.
Nou, dat was één helft boven verwachting goed overleefd! Nog 45 minuten + vijf miljard jaar extra tijd te gaan.
Nu weer 45 min bloedjehoog grrr
Edit o je hart. Dan eh bloedjehard aan het pompen
Hahah echt he trek het nu al niet meer. En die verslaggever is zo anti ajax
Het is niet dat ik nu lekkerder zit dan voor de rust
echt nog 40 min billen knijpen hoor
Nou inderdaad! Ik ben zo bang dat dit nog fout gaat. En Ajax is ook niet beter ofzo. Bij elke aanval van Lille brul ik weer naar de tv. Ik hoor mn huisgenoot echt denken: mogen alsjeblieft de stadions open? Dan kan ze ergens anders gaan gillen.
Hahaha houdt je huisgenoot niet van voetbal?
Ajax speelt zeker niet goed. Ben blij dat die 1e goal er zo snel in lag, nu zit ik toch iets minder gespannen, maar dus nog lang niet ontspannen
Ach je huisgenoot kan beter gewoon mee doen. Zoveel anders is er toch niet te beleven haha
Maar men pff nog minstens een half uur 
Opzich wel, maar hij doet niet aan emotie. Hij is altijd super neutraal. Hij kan gewoon voetbal en F1 kijken voor het spel en dan gewoon rustig zitten zonder adrenaline/spanning te voelen. Bizar vind ik dat. Niet leuk lijkt me ook. Die zenuwen voor en tijdens een voetbalwedstrijd vind ik altijd kut en heerlijk tegelijkertijd. Ik leef voor de adrenalinekicks, houdt het leven een beetje leuk haha.
Ooh dat lijkt mij zo bizar om zonder emotie te kijken. Ik heb zelfs emotie bij spannende wedstrijden voor clubs waar ik niet eens voor ben. Of als een concurrent van ajax moet verliezen dan kan ik ook echt zitten gillen en juichen