Voetbaltopic (Deel 1)

Dank je wel voor je hulp!

1 like

Die zogenaamde stadiongeluiden doen mij ook geen goed hoor

2 likes

Haha kind wordt op haar verjaardag weg gestuurd :joy: Alles voor het team, hoor

3 likes

Hahahaha het heeft gewerkt!! Lekkerrrrr

Dank @Chesirecat

4 likes

TOCH WEER @Chesirecat het helpt!! 1000 maal dank :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Jaaa lekker @chesirecat!

3 likes

Dank je wel @Chesirecat

We zijn doorrrrrrrrrrrrrrrr

Sorry buren :joy::joy::joy::joy: stampertje boven mij was heel veel herrie aan het maken en was gelijk stil na mijn oerkreet :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Hahahaha fantastisch dit!! Nu baal ik wel dat ik deze niet heb gezien, niet lekker kunnen juichen.

1 like

5 seconden regel geldt ook bij dit soort dingen hoor, ga je gang!

2 likes

Volgens mij loopt mijn tv achter ofzo. Mijn man zit boven te zoomen met zn werk en die skreeuwt op volume 100, ik hoorde hem al roepen ‘ja 2-1 serieus?’ Terwijl hier de aanval nog bezig was. Maar het leek dus alsof een collega het doelpunt gezien had. Terwijl ik gewoon op rtl7 kijk, niet via stream ofzo

1 like

Haha toen ik binnen kwam heb ik nog wel even gejuicht! Maar ik mis toch het oerkreet-brul gevoel van intense spanning naar ineens ontspanning. Nu was ik redelijk ontspannen van mijn ren-door-de-buurt-terwijl-je-stiekem-toch-bij-mensen-naar-binnen-loert-actie. Conclusie is wel dat vet veel mensen in mijn buurt Ajax kijken.

2 likes

Gewoon oer brullen bij het eind signaal

Hier ga ik voor! Sorry in advance buren + huisgenoot!

Edit: eindbrul inclusief sprong 7/10. Baal nog wel van de gemiste 2-1.

1 like

Hahahaha graag gedaan allemaal! Misschien moet ik een samenwerking aangaan met toto. 5x je inzet als er na mijn vertrek wordt gescoord.

7 likes

Omdat we het nu thuis moeten missen:

Haha ik zat keihard mee te zingen :joy:

Dat is sowieso mijn allerlievelingsliedje. Zo gezellig

1 like

Ik mis dit zo erg! Lekker de hele avond die feeststemming aanhouden, lekker zingen en schreeuwen in de trein richting Utrecht waar de halve Arena in moet, heerlijk!

2 likes

Mijne ook!

@Rose_Gold ik ook!

2 likes

Ik zat nog na te dansen en te juichen en keek naar buiten zie mega veel politie buiten staan. Ik dacht even die komen voor mij :joy::joy::joy: Vond het al flauw dat buren in Amsterdam tijdens Ajax politie bellen. Maar het is een mega avond klok controle.

3 likes

Ben bang voor gelijkspel