Ik toon ook niet zoveel emotie haha
Ja precies! Of als een Nederlander moet darten op het WK ofzo. Kijk verder nooit darten. Maar mijn huisgenoot kan zich dus ook oprecht niks in zijn leven bedenken waar hij ooit adrenaline of spanning bij heeft gevoeld. Lijkt me zo gek, hij snapt mijn beschrijving van het gevoel ook totaal niet.
Edit: in het ānormaleā leven toon ik overigens ook niet zoveel emotie. Ik ga met voetbal gewoon los haha.
Wel lekker contrast zo in huis dan, haha
Ik heb zelfs zoveel emotie dat ik op belangrijke wedstrijd dagen gewoon kots misselijk ben
misschien iets te veel emotie 
Voor de wedstrijd kan ik het nog altijd wel enigszins van me afzetten, tijdens wedstrijden zit ik echt gewoon soms helemaal te trillen haha. Als ik naar de Arena ga heb ik die spanning wel al de hele dag.
Pff er mag wel eens een kans in
Ze beginnen weer grip op de wedstrijd te krijgen 
Maar er mag er opzich wel even eentje in ofzo. Dat schot van Neres ook, GEWOON RAMMEN MAN!!
Jeeee⦠ik zou die penalty alleen al niet geven vanwege het aanstellerige gegil van die gap. Alsof hij minimaal gevierendeeld is.
Aaah nee penalty check 

Was ook echt een onnodige actie
Kut kut kut kut
Ik deeeenk dat ik even mijn tactiek van buiten een rondje rennen ga toepassen. Mijn hart en bloeddruk zullen me daar later vast voor bedanken.
Gvd 

Nog een kwartiertje volhouden nu. Of toch zelf nog die 2e goal maken
Ik heb snackwortels gepakt en ik moet zeggen dat dat wel lekker weg-eet bij stress
Wel weer een eind vergekomen met mijn stressbreiwerk, helemaal top. Maar nu mag het wel klaar zijn.
Oke sorry ik zit idd op de bank. Ga wel even koffie zetten! Tot over tien minuten.
Haha ja dan komt alles goed 
Dank je wel voor je hulp!