Voetbaltopic (Deel 1)

Die zogenaamde stadiongeluiden doen mij ook geen goed hoor

2 likes

Haha kind wordt op haar verjaardag weg gestuurd :joy: Alles voor het team, hoor

3 likes

Hahahaha het heeft gewerkt!! Lekkerrrrr

Dank @Chesirecat

4 likes

TOCH WEER @Chesirecat het helpt!! 1000 maal dank :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Jaaa lekker @chesirecat!

3 likes

Dank je wel @Chesirecat

We zijn doorrrrrrrrrrrrrrrr

Sorry buren :joy::joy::joy::joy: stampertje boven mij was heel veel herrie aan het maken en was gelijk stil na mijn oerkreet :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Hahahaha fantastisch dit!! Nu baal ik wel dat ik deze niet heb gezien, niet lekker kunnen juichen.

1 like

5 seconden regel geldt ook bij dit soort dingen hoor, ga je gang!

2 likes

Volgens mij loopt mijn tv achter ofzo. Mijn man zit boven te zoomen met zn werk en die skreeuwt op volume 100, ik hoorde hem al roepen ‘ja 2-1 serieus?’ Terwijl hier de aanval nog bezig was. Maar het leek dus alsof een collega het doelpunt gezien had. Terwijl ik gewoon op rtl7 kijk, niet via stream ofzo

1 like

Haha toen ik binnen kwam heb ik nog wel even gejuicht! Maar ik mis toch het oerkreet-brul gevoel van intense spanning naar ineens ontspanning. Nu was ik redelijk ontspannen van mijn ren-door-de-buurt-terwijl-je-stiekem-toch-bij-mensen-naar-binnen-loert-actie. Conclusie is wel dat vet veel mensen in mijn buurt Ajax kijken.

2 likes

Gewoon oer brullen bij het eind signaal

Hier ga ik voor! Sorry in advance buren + huisgenoot!

Edit: eindbrul inclusief sprong 7/10. Baal nog wel van de gemiste 2-1.

1 like

Hahahaha graag gedaan allemaal! Misschien moet ik een samenwerking aangaan met toto. 5x je inzet als er na mijn vertrek wordt gescoord.

7 likes

Omdat we het nu thuis moeten missen:

Haha ik zat keihard mee te zingen :joy:

Dat is sowieso mijn allerlievelingsliedje. Zo gezellig

1 like

Ik mis dit zo erg! Lekker de hele avond die feeststemming aanhouden, lekker zingen en schreeuwen in de trein richting Utrecht waar de halve Arena in moet, heerlijk!

2 likes

Mijne ook!

@Rose_Gold ik ook!

2 likes

Ik zat nog na te dansen en te juichen en keek naar buiten zie mega veel politie buiten staan. Ik dacht even die komen voor mij :joy::joy::joy: Vond het al flauw dat buren in Amsterdam tijdens Ajax politie bellen. Maar het is een mega avond klok controle.

3 likes

Ben bang voor gelijkspel

Ik kan ook voor Eredivisie gewoon nooit hetzelfde enthousiasme opbrengen als voor Europees. En ik ben bang dat Ajax ook zo is, en dus vrees ik geen makkelijke wedstrijd en puntenverlies. Maar hopelijk heb ik het mis!

2 likes