Die zogenaamde stadiongeluiden doen mij ook geen goed hoor
Haha kind wordt op haar verjaardag weg gestuurd
Alles voor het team, hoor
Dank je wel @Chesirecat
We zijn doorrrrrrrrrrrrrrrr
Sorry buren 

stampertje boven mij was heel veel herrie aan het maken en was gelijk stil na mijn oerkreet 

Hahahaha fantastisch dit!! Nu baal ik wel dat ik deze niet heb gezien, niet lekker kunnen juichen.
5 seconden regel geldt ook bij dit soort dingen hoor, ga je gang!
Volgens mij loopt mijn tv achter ofzo. Mijn man zit boven te zoomen met zn werk en die skreeuwt op volume 100, ik hoorde hem al roepen ‘ja 2-1 serieus?’ Terwijl hier de aanval nog bezig was. Maar het leek dus alsof een collega het doelpunt gezien had. Terwijl ik gewoon op rtl7 kijk, niet via stream ofzo
Haha toen ik binnen kwam heb ik nog wel even gejuicht! Maar ik mis toch het oerkreet-brul gevoel van intense spanning naar ineens ontspanning. Nu was ik redelijk ontspannen van mijn ren-door-de-buurt-terwijl-je-stiekem-toch-bij-mensen-naar-binnen-loert-actie. Conclusie is wel dat vet veel mensen in mijn buurt Ajax kijken.
Gewoon oer brullen bij het eind signaal
Hier ga ik voor! Sorry in advance buren + huisgenoot!
Edit: eindbrul inclusief sprong 7/10. Baal nog wel van de gemiste 2-1.
Hahahaha graag gedaan allemaal! Misschien moet ik een samenwerking aangaan met toto. 5x je inzet als er na mijn vertrek wordt gescoord.
Omdat we het nu thuis moeten missen:
Haha ik zat keihard mee te zingen 
Dat is sowieso mijn allerlievelingsliedje. Zo gezellig
Ik mis dit zo erg! Lekker de hele avond die feeststemming aanhouden, lekker zingen en schreeuwen in de trein richting Utrecht waar de halve Arena in moet, heerlijk!
Ik zat nog na te dansen en te juichen en keek naar buiten zie mega veel politie buiten staan. Ik dacht even die komen voor mij 

Vond het al flauw dat buren in Amsterdam tijdens Ajax politie bellen. Maar het is een mega avond klok controle.
Ben bang voor gelijkspel
Ik kan ook voor Eredivisie gewoon nooit hetzelfde enthousiasme opbrengen als voor Europees. En ik ben bang dat Ajax ook zo is, en dus vrees ik geen makkelijke wedstrijd en puntenverlies. Maar hopelijk heb ik het mis!