Voetbaltopic (Deel 1)

Oh chill wel, we hebben thuis ESPN wel gekocht maar ik wist niet dat je via ZIggoGo dat dan ook kunt kijken. Nu kan ik toch bij m’n vriend thuis met een half oog meekijken (hij heeft geen TV abonnement überhaupt haha)

Makkelie heeft ook een strak kapsel. Het zijn niet alleen de voetballers, maar ook de scheids in dit geval

2 likes

Makkelie kiepert gewoon zo’n pot gele gel over zijn hoofd en kamt dan zijn haren naar achteren.

Oh achter is het fraai opgeschoren zie ik.

2 likes

Ja bedoelde het strak opgeschoren idd!

Gvd

1 like

neeee dit is illegaal

Ik heb zo’n idee/hoop dat dit zo’n wedstrijd is waar Ajax even een tegendoelpunt nodig heeft om te denken:
“Ohja kut, dit is een wedstrijd, we moeten ff iets doen met ons leven.”

Volgens mij is het trouwens wel zo dat als Ajax kampioen werd, de meeste wedstrijden tegen PSV gelijk eindigden. Geen idee of het echt zo is, maar zo’n herinnering heb ik.

3 likes

Ja dit vrees ik ook hoor, ze hebben dat gevoel van urgentie gewoon ff nodig. Hopelijk wordt het nu beter!

5 likes

Hier komen we wel echt HEEL goed weg. Als dit geen wake up meer is dan weet ik het ook niet meer.

2 likes

Godhoeren was zo blij met de 2-0😭
M’n vent bij de 1-0 al wakker geschreeuwd :joy:

Dit wordt niet meer gelijk. Ajax is zo kansloos slecht

1 like

wow maar echt slecht :sweat_smile:

Dit ja. Hebben wij nog ergens verdedigers staan? Zo ja? Wat zijn die aan het doen, want deze ruimte achterin kan gewoon echt niet. Het is dat Stekelenburg nog een beetje levensvatbaar is.

1 like

Strafschop?? Nah zou echt bizar zijn

Zoooo zo kennen we Tadic niet. Omg

4 likes

Tyfuszooi, ik luister via de radio kan hier niet tegen hoor

1 like

Hahahaha wauw! Als mensen na vandaag Lucky Ajax willen zeggen, go ahead, volledig terecht!

Die PSV’ers die Tadic proberen te intimideren trouwens :joy:. Tadic eet geen honing, Tadic kauwt op bijen!

Yaay afgelopen! Ik zit hier nog helemaal te trillen haha.

8 likes

Het loopt gieeerend uit de klauwen aldus de commentator. Mooie uitdrukking

3 likes

Ik wil trouwens wel even een potje knokken Tadic vs. Dumfries zien! Tadic zijn Oostblok-straatvecht-modus :drooling_face:

Wel echt knap trouwens dat je met zoveel boosheid, zo rustig blijft om een strafschop te nemen.

2 likes

Pfff wat een matige wedstrijd van ajax. Maar goed, voelt toch wel als winst dit

4 likes

Ja lekker op zn duits, ik haat het als andere clubs het doen, maar hou er zo van als we het zelf doen

3 likes