Dit was echt zo lelijk gelijk gespeeld
kreeg van een vriendin die voor psv is een appje: zo jullie hebben niet voor niets een naam.
Ik zo ja net als jullie duitsers 

nu zie ik al 10
min dat ze aan het typen is maar er komt maar niks 

Dit was echt zo lelijk gelijk gespeeld
kreeg van een vriendin die voor psv is een appje: zo jullie hebben niet voor niets een naam.
Ik zo ja net als jullie duitsers 

nu zie ik al 10
min dat ze aan het typen is maar er komt maar niks 

Az - feyenoord is wel leuk tot nu toe
Wat een blunder van de az keeper net 
Maar leuke pot tot nu toe!
Na de wedstrijd van Ajax is dit ook wel weer echt eentje om van te genieten! Zo veel goals 
Haha ja precies
En ik ben deze wedstrijd sowieso voor az, dus vind t wel mooi dat die nu ook op de overwinning af gaan
Deze was wel meer vermakelijk βvoor de neutrale kijkerβ ja! En ik heb echt een zwak voor AZ, dus ik vind dit leuk.
Na alle stress en je moeder ophef was az-feyenoord echt een leuke pot om naar te kijken! Haha zat heerlijk chill op de bank.
Nu op naar woensdag weer!
Zin in vanavond! Wel een latertje maar heb er vertrouwen in
Haha die stemwijzer is leuk, vooral de uitslag 
Dat wk had om te beginnen nooit aan Qatar toegewezen mogen worden
Maar nu het er wel is vind ik het echt belachelijk dat mensen zoals Ronald de Boer en Pierre van Hooijdonk het nog promoten. Eigenlijk zouden we het moeten boycotten, maar het gaat natuurlijk allemaal om geld, dus ik verwacht niet dat dat gaat gebeuren
Wieeh de zenuwen voor vanavond beginnen te komen! Hopelijk is het spel weer een stuk beter.
Had liever Ajax-Feyenoord gehad, nu is het een extra Heerenveen-Ajax en dat is vaak wat ongezellig
maar we gaan samen kijken
Is je vriend voor Heerenveen?
Ja! Normaal gesproken gaat ie om het weekend naar het stadion. Hadden we allebei tijd voor onszelf
Haha heerlijk! Wordt een gespannen avond bij jullie.
Zo vreemd om vanavond SchΓΆne tegen Ajax te zien spelen. Dat was mijn favo Ajax speler de afgelopen jaren.
Oh dat vond ik toen ook vreselijk!
Ik zou het ook heel erg vinden bijv tegen de ligt of vd beek of frenkie. Die voelen echt als Ajax aan.
Siem de Jong is natuurlijk ook gek vanavond, alhoewel die is de afgelopen 3 jaar er zo vaak wel of niet geweest dat ik soms niet eens doorhad dat hij weer weg of terug was 
Terwijl mochten we de finale halen dan heb ik het totaal niet met Bazoer.
Lasse heeft het verkeerde shirt aan 
Ja idd
ik zei net al ik wou dat ie nog bij Ajax speelde 
Hahahaha ik houd van deze gedachtengang
Beste optie
Hahaha nou het vivaforum kijkt ook met hun mannen naar voetbal hoor