Gefeliciteerd met Ajax 
Leuk voorprogramma zo wel
Holy shit Dinamo Zagreb - Tottenham gaat verlengen. Hopelijk gaat die laatste eruit
Love dat je een spoiler hebt gebruikt haha
Ik zei net in 90+2.35 ofzo nog het zou niet voor het eerst zijn als spurs nu scoort en nog ff in die allerlaatste seconde de winnende 3-2 maakt 

Ik hoop toch wel dat spurs doorgaan, kunnen we mooi payback doen
Omg ik wil deze attitude ook
Haha ja hallo WZAWZDB we pakken ze gewoon als we ze weer treffen hoor. Anders winnen we die Europa League niet
Vind het erg spannend!! Man. Kan alle kanten op nog deze wedstrijd. Gelukkig hebben we de 3-0
Yes! Daar is ie. Toon is gezet 

(ja sorry ik kijk mee)
Ja die youngboys zijn tot nu toe al gevaarlijker geweest dan ze vorige week in 90 minuten waren. Maar nu met deze 1-0 hebben we die volgende ronde wel veilig gespeeld denk ik
Wilde net zeggen, even een keertje scoren en dan is het wel echt klaar (denk ik/vermoed ik/hoop ik) en hop! Lekker dit! En Zagreb staat voor zie ik, toooop!
Ik dacht even dit gaat helemaal fout maar toen kwam ie 

Hoezo sorry 
Hahaha grapje naar aanleiding van de twee wedstrijden dat ajax scoorde zodra ik naar de keuken ging. Afgelopen twee wedstrijden heb ik als lucky charm maar in de keuken doorgebracht.
Ik heb de goal wel gemist, was poepen
Hahaha ja dat weet ik nog! Alleen niet dat jij dat was. Nou dan is de vloek verbroken, chill haha
Ben jij onze nieuwe lucky charm? 
Hoe was dat geen penalty? Ga er niet over klagen natuurlijk haha, maar wel gek.
Nou zeg en nu wel een penalty?? Haha jemig. Maar hoppa
Hahaha wtf!! Dit is echt super oneerlijk zeg, arme Young Boys.