Hahaha wiens vriend is het ook alweer die nu heel (terecht) verontwaardigd lucky Ajax roept?
Ik hoor Tadic altijd wel graag praten! Vind hem echt een hele mooie stem hebben haha. En dat accentje van hem maakt het alleen maar leuker.
Aah ik gun YB dit doelpunt ook gewoon na die strafschop van net.
Jezus wat een gekke gang van zaken zo allemaal 
Heel nederland gaat ons hierdoor haten scheids
doe ff niet 
Ja die ligt al lang en breed in bed, maar zou wel gelijk hebben vanavond
Haha nou hoeft dus niet meer!
Nee ik vind dit echt oprecht sneu gewoon. Als dit andersom was dan was ik nu hardop het scheldwoordenboek aan het citeren op volume drie triljoen en had ik deze scheidsrechter weer van alles wat niet lekker zit in zijn kont toegewenst.
Ja dit is Ajax naar mijn idee redelijk vaak gebeurt, dus ik zie ook wel hoe frustrerend dit als tegenstander moet zijn.
Wat was er trouwens gister, of heb ik onder een steen geleefd?
Hahahaha deze vind ik echt mooi.
Dat vermoedde ik al idd! Maar zeker, soms denk ik ook wel van: waarom stem ik elke keer en lijkt het niks uit te maken omdat somehow blijkbaar een groot deel van Nederland rijke ondernemer/zakenman met mega salaris is en VVD stemt 
SJAAN! 
Haha ons Sjaan mag weer ff
Haha, ik was ook net in gedachten deze vergelijking aan het maken. Teflon Marc. De PvdA is een beetje Feyenoord, ooit groots en nu vooral janken. PvdAer zijn is niet leuk.
Haha ik vrees wel dat dat een beetje waar is inderdaad!
En @tessel, die klopt ook best wel ja!
En PSV is dan de Boeren Burger Beweging 
Ik had Brobbey trouwens echt geen minuten gegeven nu. Doei! Maargoed misschien heeft Marcie een bonusje per doelpunt dat hij nog maakt afgedwongen.
Kwart finale 

Straks loting, ben wel benieuwd wie ze treffen.
Hoop stiekem op Granada (al moet je met Ajax natuurlijk altijd afwachten
)
Jullie nog een voorkeur?
Lekker dat AZ heeft gewonnen! Nu wij vanavond nog en 11 punten los
(met 1 wedstrijd minder die wss niet eens kan worden gespeeld
)
Ja heerlijk! Las net dat als Ajax vandaag wint, van de resterende wedstrijden nog 3 gewonnen moeten worden + 1 gelijkspel voor de titel. Je zou bijna zeggen dat het niet meer mis kan gaan, maar dat ga ik uiteraard niet zeggen hehe.
Ja klopt idd! Theoretisch gezien zou dan tegen emmen de kampioens wedstrijd zijn. Of kan tegen az ook al? Wel nog een paar zware weken met EL en de bekerfinale er nog tussendoor