Jezus mega hartverzakking was dat. Kom op Ajax!
Meeeh. Na dit heb ik echt helemaal niet het idee dat dit nog wat gaat worden. Ik heb waarschijnlijk een veel betere avond (en dag morgen) als ik naar bed ga ipv. 90 minuten ergernis en Italianen uitschelden. Maar nee, gewoon blijven kijken. Wat doe ik mezelf soms aan.
WAT EEN KANS
Hoeee daaan??? Door dit soort dingen verlies je dus wedstrijden. Plus ik had het Roma zo gegund om afgestraft te worden op fouten met hun stomme anti-voetbal.
Lelijk dat geblondeerde haar
Tot zover mijn inhoudelijke voetbalcommentaar
Ik bedacht net dat ik vorige wedstrijd ook koekjes maakte en dat eindigde niet zo geweldig… Dus ik ga nu voor mijn lievelingsvlaai uit mijn mama’s kookboekje.
Aaah nee Sjaan er uit 
Ja dat was een kort avondje voor Sjaan
@Chesirecat ik ben vrijwilliger om je baksels op te eten 
Al mijn vertrouwen in Sjaan. Die dacht waarschijnlijk joe joe jongens tis mooi geweest, ik zie het niet gebeuren. Ik kijk wel toe.
Hahaha challasssss! net als wij, lekker op de bank kijken
Hahah precies, biertje en zak chips er bij. Lekker chillen met Sjaan!
Popcorn is zo’n goede stress-snack. Je blijft maar grijpen
Haha chips ook hoor! Helaas is t alweer op. Niks vcan gemerkt, gedachteloos opgevreten
Haha ja ik ook. Zat ineens op de bodem van de schaal, oeps. Gelukkig lag er nog genoeg op m’n shirt 
Ik heb dus de goede keuze gemaakt door mijn ijs voor de wedstrijd op te vreten! Ik heb nu wel zin in popcorn, maar dat heb ik niet.
En als er over voetbal niks positiefs is: ik vind dat smekende koppie van Tadic zo lief. Zo van: wat doe je me aaaan?? 
Wie wat bewaart heeft wat 
Ik ook en met zijn 101 corners zonder goal. We know dude. We hebben geen koppers meer, laat ons!
Hij probeert krampachtig de moed er in te houden
“De trainer van Roma zal tevreden zijn, ondanks dat zijn ploeg nauwelijks de bal heeft.” Dat is toch eigenlijk de omkeerde wereld. Ga dan golfen ofzo. Beetje alsof je op kantoor de hele dag aan je zak zit te krabben en dan toch dik betaald wordt. Dat is AS Roma. Zou ik trots op zijn, echt top!
Sowieso moet je je als ploeg je toch ook kapot schamen als je met zo een instelling/ manier van spelen speelt. Zelfs FC Emmen speelt meer aanvallend dan AS Roma.