Voetbaltopic (Deel 1)

En als je daar dan als spits tekent, wat denk je dan? “Jeee lekker een beetje 90 minuten rondlopen als een nutteloos stuk vreten :tada:” Of hebben ze alleen maar spitsen met faalangst, die de bal niet willen? Of spitsen die als levensdoel hadden verdediger te worden, maar dat is niet gelukt? Zo veel vragen. Moet toch kut zijn om zo te spelen.

1 like

YESSS WE ZIJN OP DE HELFT :partying_face::partying_face:

Die commentator is wel een lamlul ja

3 likes

Jaaaaaa :grin: :grin:

2 likes

Ooooomg daar is ieeeeee! Mijn buren lopen zo een minuut voor :scream: die waren al naar mij aan het kloppen en bonken en aan het juichen.

5 likes

Oh Brobbey waarom moet je nou weer die hangzak als zaakwaarnemer hebben :cry:. Die had je zo goed kunnen gebruiken.

7 likes

Omg omg. Hoop niet op afkeuring, wel een hele spannende

1 like

Ok ik zit als PSVer Ajax aan te nodigen, alles voor Europa :blush:

3 likes

Jaaa lekker ohhh spannend kutvar nee nee come on

1 like

TYFUSZOOI

2 likes

Gvd kutvar

1 like

Niet helemaal eerlijk ook

1 like

Kan me nu al verheugen op de tirade die @Rose_Gold aan het typen is

7 likes

Tuurlijk wordt het weer afgekeurd, waarom zouden we ook een keer geluk hebben. Als dit wat was, dan was die duw ten opzichte van Tadic net ook een penalty, kloothommel. Maar nee, meneer de Italiaanse ruktrainer zal wel weer geld betaald hebben om de anusspieren van de VAR wat op te rekken na de wedstrijd. Want met zijn anti-voetbal team alleen kan hij niks.

Even een edit speciaal voor @Lemongrab. Dit was iets te netjes voor mijn doen.

6 likes

Scheidsrechters in Nederland kunnen nog veel leren van de beslissingssnelheid tho, dit had in de eredivisie een paar minuten geduurd

1 like

Hahaha thanks, ik was al een beetje teleurgesteld

2 likes

Whahhaha :joy::joy::joy::joy:

1 like

En hij had ons van tevoren nog wel gerustgesteld :sob:

Ik ga altijd stuk om Sjaakie op insta

1 like

Kudus er in :raised_hands:t5: En nog 20 zenuwslopende minuten

Ja die voel ik ineens wel! En in deze zenuwerror heb ik net mijn rustgevende slaappil ingenomen ipv. mijn vitaminepil. Dus… als er van mij alleen nog maar vredelievende rustige posts komen, dit is de reden!

1 like

Neeeeeeeeeeee :sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob:

2 likes