Voetbaltopic (Deel 1)

Ik snap het soms ook niet bij de var. Bij de penalty snap ik dat je dan een aantal keer kijkt en die was ook gewoon duidelijk. Maar buitenspel bij een doelpunt wat ook bepalend is daar zit dan weer een marge in. Sowieso duurt het zo tergend lang allemaal.

Nee ik helaas niet! @Luipaard is zondag in de arena!

1 like

Ja dan moeten we zondag ook even gelijk of verliezen :joy: Anders is het volgende week tijdens Emmen.

Hij heeft zich iig bewezen in de beker finale :joy:

Het is een goede keeper! Dus dat is in ieder geval beter dan we nu als tweede hebben kuch scherpen kuch.

Ik ben benieuwd of hij dan eerste of tweede keeper word. En sowieso hoe de hele Onana soap afloopt

Ja ze onderhandelen niet meer met Onana? Snap het niet

Eerst niet en daarna toch weer wel.
Ik denk dat de zakenwaarnemer er extra uit probeert te halen ipv dat ze dankbaar zijn dat Ajax hem niet op staande voet heeft ontslagen.

Zakenwereld is hard maar dit is wel iemand die per ongeluk of express de fout is ingegaan en waarvan de werkgever het aan alle kanten voor hem heeft opgenomen

2 likes

Ik vind dat de var geen marge moet aanhouden. De var is in het leven geroepen om op basis van beelden te beoordelen wat in het veld niet goed te zien is. Dan moeten die beelden ook goed en precies beoordeeld worden vind ik.
Het is idd zo dat het spel dan onnodig lang stil kan liggen, maar dat is eigenlijk sowieso al zo bij ingrijpen van de var.

En ja wel jammer dat we nu zondag geen kampioen worden. Maar evengoed wel weer leuk om weer een keer naar Ajax te gaan. Ik had nog een wedstrijd tegoed. Was begin van t seizoen ingeloot voor heerenveen thuis, maar dat was toen de eerste die niet doorging omdat er toch geen publiek bij mocht

3 likes

Aah heel tof :heart_eyes::heart_eyes:

Ah dit zijn Altijd leuke dingen! Jammer dat die beker toen in handen van de verkeerde club was :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Pasveer komt naar Ajax. Wat vinden jullie er van?

Ik vind het wel een goede zet vooral met onana zijn situatie + contract nog op wankel.

1 like

Ik vind het geen toegevoegde waarde denk ik. Had liever een (ervaren) jongere keeper gezien. Van een jaar of 25-30 ofzo

1 like

Ja dat was echt ideaal geweest.

Voordeel voor ajax is wel dat pasveer transfer vrij was. Haha en marc kennende sleept hij er alsnog een paar miljoen uit als hij hem weer verkoopt

@Luipaard heeeeel veel plezier straks in de arena!

5 likes

Thanks! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb geen idee haha heb me echt minimaal voorbereid :joy: ben wel binnen. Had tijdslot 12.30-12.50 naar binnen en ik was weer last minute weg gegaan thuis, dus allang blij dat ik op tijd binnen ben haha!

3 likes

Veel plezier!

1 like

Thanks! :smiling_face_with_three_hearts:

Het is heerlijk! Er wordt gejuicht, geklapt, gezongen. Er zijn alleen wat minder mensen, maar verder gewoon normaal.
Net toen de spelers t vel op kwamen had ik echt overal kippenvel, heb dit zo gemist

8 likes

20210425_142232

7 likes

Wauw zo vroeg van te voren!! Maar ja geen straf! Veel plezier :tada:
Ik wilde zeggen “misschien zien je wel” maar dat gaat niet op :joy: tenzij je luipaardprint aan hebt

1 like

Haha nee ben casual in t zwart net als de rest van t publiek haha en zit op de bovenste rij. Voordeel daarvan is dat je dus nooit in beeld komt

2 likes