Pff ik vind AZ wel sterk. Spannend zo
fucking spannend dit
en leuk die echte stadion geluiden!
Ja idd! Ik ben bij mijn ouders en moet het dus doen met een crappy livestream. Maar zelfs daar hoor ik gewoon het verschil met de andere wedstrijden dit seizoen. Gewoon de hele tijd fans, ipv. alleen ff zo’n bandje als er iets noemenswaardigs gebeurt.
Zelfs door de tv heen is het weer zo’n andere beleving
echt zo veel leuker met supporters erbij
omgg jaaaaa
Heerlijk! Scheelt me weer wat hartslagen tijdens die laatste minuten haha. Zag het alweer helemaal ‘fout’ gaan. Dit moet echt zo’n leuke wedstrijd zijn om bij te zijn, ik ben jaloers!
Ja dit was idd een leuke wedstrijd, zeker toen het op een gegeven moment de goede kant op kantelde haha. Nu ook maar Feyenoord kijken, waarom niet. Wel gezellig met die supporters en emotionele Advocaat
Wat heerlijk was het om te zien dat er supporters in het stadion zaten. Ik ben nu net weer thuis van een biertje buiten doen onderweg ook allemaal blije mensen op straat
Nu al zin in volgende week!
Ik heb net maar ff de samenvatting gekeken, dat klonk wel goed met echt publiek idd 

Ik liep net ook van de auto naar huis en dacht ook echt, we hebben vandaag legaal iets echt leuks gedaan!
Kan ik mij voorstellen dat het een legale leuke dag was!
Ik dacht wel even van de beelden buiten oei en daarna oh wacht iedereen is negatief getest. Echt zo een moment dat je het even niet meer gewend bent zoveel mensen bij elkaar zonder gevaar te zien.
Ja als t goed is ongeveer iedereen daar negatief getest, maar ik had ook wel het idee dat er mensen rond het stadion hingen die niet binnen waren. Ik was zelf al weg toen die feestjes waren, dat zag ik pas in de auto.
Ja dat is weer wel nadelig als er mensen rond hingen. Hopelijk waren die ook gewoon negatief/ zonder klachten.
Zie net bij Studio Sport dat mijn Eredivisie BEC met rood het veld heeft moeten verlaten 
Hahah ja die dacht no way dat ik weer tegen ajax ga spelen
joe ik pak wel rood en een schorsing
Ik las het gister avond voor het eerst op twitter. Dat hij is opgeroepen voor een gesprek. Meer nog niet gehoord.
Omg kappen nu 

@Trivia ik denk dat ik net zoveel weet als degenen boven mij, er zijn wat geruchten. Ik heb wel gelezen dat ten hag open zou staan voor vertrek bij Ajax.
Hahaha ik zie ten Hag al in het engels; yes yes Sjeen did very good his best 
Om te voorkomen dat fans zich zondag toch rondom het stadion verzamelen, wordt gewerkt aan een ander soort viering dan normaal. “Ajax denkt na over een alternatieve huldiging. die op televisie te zien is”, aldus de burgemeester. “Als stad zullen we, mocht Ajax officieel kampioen worden, zichtbaar maken hoe ongelofelijk trots we zijn op onze ploeg.”
Dit wordt natuurlijk een grote chaos