Voetbaltopic (Deel 1)

Ik mag echt hopen dat hij niet vertrekt! Maarja zag wel bepaalde journalisten het melden van wie ik weet dat ze echt wel betrouwbaar zijn. Maar wel alleen over interesse, geen gesprekken oid. Zou echt mooi zijn als hij wel de gesprekken aan gaat en dan 2 minuten voor het tekenen van het contract: ah neh, toch niet! Doei. Payback!!

Mocht hij wel vertrekken dan hoop ik dat Peter Bosz terugkomt.

3 likes

Hahaha ja dat lijkt mij ook idd. Denk dat er genoeg mensen op een terras gaan kijken en daarna de stad op zn kop zetten. Huldiging op tv interesseert niemand

1 like

Ja precies! En ze doen van oeeeh bijzonder huldiging op tv… de huldiging is altijd op tv :rofl:

Haha dit wilde ik ook komen posten

4 likes

“Succestrainer Ten Hag verlengt contract bij Ajax tot medio 2023”

Gefeliciteerd allemaal :tada:

4 likes

Wooehoeee :partying_face: echt blij mee!

1 like

Jaaa daar is de schaal :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: zin in de wedstrijd :partying_face:

2 likes

It’s going down, I’m yelling timber
You better move, you better dance🥳

1 like

De champagne ligt al koud :muscle:

1 like

Het staat zoals te verwachten helemaal vol buiten bij de arena :see_no_evil:

Tsjaa…

1 like

Je verwacht het niet hè? :see_no_evil:

2 likes

Hahah nee echt heel vreemd dat het gebeurd :sweat_smile: in de stad zelf vind ik het heel rustig. Liep net naar een vriend toe om daar te kijken maar kwam niet eens mensen in Ajax shirt tegen :woman_shrugging:t5:

Ik vraag me wel af of de spelers dan straks ook weer naar buiten komen om het te vieren met die fans. Want dat zou dan een soort ‘beloning’ zijn. Maarja sporters zijn sowieso al een soort gekke uitzondering. Als ik iets goed doe op mijn werk mag ik ook niet al mijn collega’s ineens innig gaan omhelzen (niet dat ik dat nou zou willen, maar hé!).

In de Argentijnse competitie is het nog leuker: die komen binnen met mondkapje + spatschermen. En na de wedstrijd posten ze foto’s waarbij ze allemaal shirtloos bij elkaar op schoot zitten (dit vind ik dan weer niet zooo erg, maar gek is het wel).

1 like

Ja ik denk dat ze dat gewoon gaan doen. Vorige week natuurlijk ook en dat was nog een soort van ‘veilig’ omdat het grootste gedeelte was getest.

Het gekke vind ik ook dat in half binnenstad Amsterdam een alcohol verbod + nood verordening is (ik bedacht mij halverwege dat ik heel dom een aangebroken fles wijn mee had) maar bij de Arena niet, terwijl mensen juist naar de Arena gaan en ik denk niet de stad in.

Hahah dat zijn wel mooie beelden :joy: Na de dood van Maradonna kijk ik nergens meer van op in Argentinië :joy:

2 likes

Leuk dat de jonkies scoren

1 like

WIJ ZIJN KAMPIOEN, WIJ ZIJN KAMPIOEN :x::x::x:

Gefeliciteerd mede Ajacieden!

6 likes

Kampiooeeeeneeeeen!

Gefeliciteerd FF Ajacieden :partying_face: Zó blij :partying_face:

4 likes

Gefeliciteerd mede Ajacieden!!!

En idd @Trivia, toch fijn om hier nog een beetje aanspraak te hebben tijdens de wedstrijden. Anders was het helemaal zo’n eenzaam huiskamer seizoen!

Dit interview haha, wat is Tadic toch een schatje :heart:. Pak schaal!

3 likes

Helemaal mee eens!

@Rose_Gold ik vind Tadic ook zo cute helemaal met zijn interviews. Ik zie net een tweet: Weet niet zeker of Tadic net zei dat Ten Hag een “hele goeie trainer” is of een “geile goeie trainer” :joy::joy::joy:

5 likes