En als je corona hebt ben je ook geen baas over je eigen lichaam
Maar idd, ik zag ook net dat ie er alweer op terugkomt.
En als je corona hebt ben je ook geen baas over je eigen lichaam
Maar idd, ik zag ook net dat ie er alweer op terugkomt.
Gaat iemand zo de finale van de CL kijken?
Jazeker!
Ik heb niet echt een voorkeur, jullie wel?
Jaaaaa, ik ben in mijn omgeving volgens mij de enige. Ik hoor verder alleen maar iedereen over the streamers.
Ik heb een kleine voorkeur voor Chelsea als Ziyech speelt haha gun het hem!
Ja ik zag net op insta ook een foto van ziyech idd en toen dacht ik ok, dan maar de voorkeur naar chelsea vanwege hem
Me elke keer als ik de intro van de CL hoor.
Whaha kan niet ontkennen dat ik net in een soortgelijke mood was
Oh ik was vergeten dat de finale was vandaag maar door jullie zit ik nu toch te kijken! Heb niet echt een voorkeur. Zitten wel echt best veel mensen in het stadion :o
Ik vind het trouwens zo stom dat de finale in Porto is. Echt elk land roept op om zo min mogelijk te reizen nu. Je hebt een compleet Engelse finale. Waarom kiest de UEFA dan niet gewoon voor het Wembley. Dat is een neutraal stadion en het had een hoop vliegreizen voorkomen.
Jaaa chelsea
Ja dat blijf ik ook raar vinden. Als het nou in istanbul was gebleven hadden ze nog kunnen zeggen het is al lang geleden aan die stad toegewezen
Maar nu is het verplaatst naar porto toen al bekend was dat het een engelse finale zou worden en er al was opgeroepen om het in wembley te doen zal wel allemaal om geld draaien
Dat commentaar van Sierd maakt het kijken toch altijd weer beter. “Chelsea heeft de bal. Dat betekent dat City hem niet heeft.”
Ik ben blij dat ik niks beters te doen heb en geen belangen bij deze wedstrijd heb, 7 minuten extra pfoee
Hahha ja die man zegt altijd de raarste dingen ik vergeet ook nooit meer neres neres we danken je moeder en die van tadic en ziyech dat ze jullie hebben gebaard
Haha nou inderdaad. Best relaxed kijken was dit
Oooh City
Jaaa die was mooi. Net ook weer die opmerking over de sjeik van City. “Anders koopt hij gewoon nog een club en laat ze tegen elkaar spelen. Wint hij sowieso.” Zo heerlijk droog.
Ja haha heb lekker ontspannen gezeten hoor. Toto ofzo doe ik ook niet.
Was wel een leuke finale, geen schaakspel ofzo, maar echt wel kansen aan beide kanten