Voetbaltopic (Deel 1)

Mm ik ga me nu eens wagen aan Oranje onder 21, nu EK kwartfinale tegen Frankrijk op NPO2. Volgens mij heb ik nog nooit een wedstrijd van Jong Oranje gekeken haha

1 like

Ik ben ook aan het kijken en omg!!! haha yes

Edit: vond het echt een leuke en spannende wedstrijd!

3 likes

Ja helemaal mee eens! En wat een fijne ontknoping :heart_eyes:

2 likes

Ah dat is jammer!

Ja Nederland speelt echt op kut tijden :sob: ik kan de volgende dag wel later beginnen maar mijn kijk buddies niet dus dat word denk ik zondag avond alleen kijken :cry:

1 like

Ah ja ach nu kun je het tenminste liggend kijken. Is ook wat waard. Ik moet ook nu al gaan bijslapen ofzo om het straks vol te houden :sweat_smile:

2 likes

Alle poule wedstrijden zijn volgens mij ook doordeweeks, vind ik ook jammer, want ik vind met andere mensen kijken in het weekend toch wel chiller. Doordeweeks blijf ik gewoon thuis denk ik

1 like

De Boer laat eerste keeper Cillessen buiten EK-selectie vanwege coronabesmetting - https://nos.nl/l/2383166
:unamused::unamused::unamused:

Omg ik had gedacht dat hij misschien de eerste wedstrijd ofzo zou missen. Dit is wel heel rigoureus.

Ik kwam er gister achter dat Stekelenburg de enige speler van de selectie is die een EK heeft gespeeld. Dat geeft hoop :rofl::joy:

En balen van Cilessen!

1 like

Ik ga soms zo stuk om artikelen over spelers. Nu is deze nieuwspagina sws altijd extreem gefocust op iedereen die ook maar een beetje Limburgs is. Maar kom op jongens. Een artikel over een fucking blaar op zijn teen alsof het een zware blessure is :joy::joy:.

2 likes

Kijken er nog meer mensen NL-Schotland?

1 like

Meh vergeten, zit in 't fucking Wyldepad te kijken

2 likes

Hopelijk werkt deze link wel.

1 like

Wat een arremoe :sob::sob:

5 likes

Fucking lange reclame ook

1 like

Ja echt he! Het mag wat kosten

Qua resultaat heb ik m’n hoop al vast gevestigd op jong oranje morgen

3 likes

Ergste reclame ooit

Au au au mijn ogen en oren

Same! Haha dit gaat het echt niet worden met het Nederlandse elftal :sweat_smile: Ik dacht ik kijk ook eens een oefen wedstrijd om in de stemming te komen. Stemming is gelijk weg :joy:

Jij hebt die toto reclame zeker niet gezien? Die is toch fantastisch om in de stemming te komen

1 like