Mm ik ga me nu eens wagen aan Oranje onder 21, nu EK kwartfinale tegen Frankrijk op NPO2. Volgens mij heb ik nog nooit een wedstrijd van Jong Oranje gekeken haha
Ik ben ook aan het kijken en omg!!! haha yes
Edit: vond het echt een leuke en spannende wedstrijd!
Ja helemaal mee eens! En wat een fijne ontknoping
Ah dat is jammer!
Ja Nederland speelt echt op kut tijden ik kan de volgende dag wel later beginnen maar mijn kijk buddies niet dus dat word denk ik zondag avond alleen kijken
Ah ja ach nu kun je het tenminste liggend kijken. Is ook wat waard. Ik moet ook nu al gaan bijslapen ofzo om het straks vol te houden
Alle poule wedstrijden zijn volgens mij ook doordeweeks, vind ik ook jammer, want ik vind met andere mensen kijken in het weekend toch wel chiller. Doordeweeks blijf ik gewoon thuis denk ik
De Boer laat eerste keeper Cillessen buiten EK-selectie vanwege coronabesmetting - https://nos.nl/l/2383166
Omg ik had gedacht dat hij misschien de eerste wedstrijd ofzo zou missen. Dit is wel heel rigoureus.
Ik kwam er gister achter dat Stekelenburg de enige speler van de selectie is die een EK heeft gespeeld. Dat geeft hoop
En balen van Cilessen!
Ik ga soms zo stuk om artikelen over spelers. Nu is deze nieuwspagina sws altijd extreem gefocust op iedereen die ook maar een beetje Limburgs is. Maar kom op jongens. Een artikel over een fucking blaar op zijn teen alsof het een zware blessure is .
Kijken er nog meer mensen NL-Schotland?
Meh vergeten, zit in 't fucking Wyldepad te kijken
Hopelijk werkt deze link wel.
Wat een arremoe
Fucking lange reclame ook
Ja echt he! Het mag wat kosten
Qua resultaat heb ik m’n hoop al vast gevestigd op jong oranje morgen
Ergste reclame ooit
Au au au mijn ogen en oren
Same! Haha dit gaat het echt niet worden met het Nederlandse elftal Ik dacht ik kijk ook eens een oefen wedstrijd om in de stemming te komen. Stemming is gelijk weg
Jij hebt die toto reclame zeker niet gezien? Die is toch fantastisch om in de stemming te komen