Voetbaltopic (Deel 1)

Nee niet gezien :cry: ik was in de rust even naar rtl 4 gezapt daar was die sukkel die tijdens ajax az het veld was opgerend en dat Estaban hem een trap had verkocht.
Hopelijk komt de reclame zo nog een keer! Stiekem zit ik wel elke keer met de snollebollekes reclame mee te zingen :laughing:

1 like

Ohja die wesley. Dat is dat programma iedereen had het erover toch?
Ja snollebollekes zing ik ook altijd mee :sob: op naar het biechttopic of impopulaire meningen

2 likes

Whahah ja precies het voetbal topic is een safe place om het hardop te zeggen :joy:

Ja bij dat programma inderdaad! Hij heeft stadion verbod tot zijn 49e en was nog klein stukje met Nijhuis omdat hij de keeper toen een rode kaart gaf

2 likes

Aah thanks voor het delen! Haha geweldige reclame!

1 like

Ik was toen tijdens die wedstrijd aan t werk in de arena, was volgens mij net rust geweest en opeens weer vet druk op de omloop en wij hadden geen idee waarom. Hoorden t later pas. Echt bizar was dat. En dat esteban rood kreeg was ook bizar eigenlijk haha!

Mijn nummertje dit toernooi is toch de leeuwendans hoor

2 likes

Jaa zag net weer de beelden en hij flipte hem terecht na die rode kaart!

Ik loop echt achter met ek nummers :joy: ben de hele dag door ek producten aan het inpakken maar heb er verder nog niks van mee gekregen. Ik ga even de leeuwendans op zoeken!

Haha de leeuwendans is de EK versie van frans duits van Donnie en Fransie Duijts

1 like

Haha hij is zo slecht dat ik het leuk vind :joy::joy: Leeuwendans staat ook opgeslagen voor wedstrijd dagen :partying_face:

Ja dat is precies de juiste omschrijving :joy: het is wel een catchy nummer vind ik, blijft enorm hangen. Lelijk ‘dansje’ erbij, wat wil je nog meer

1 like

Ik moet ook nog een Spotify lijstje maken, ben vast de enige hier die 't kan waarderen :sweat_smile:

1 like

Haha ja een vreselijke maar ook wel aandoenlijke clip. 100% dat ik dit liedje aangeschoten na een gewonnen wedstrijd met wild vreemde zou dansen in een foute kroeg op leidseplein als er geen corona zou zijn

Ik heb al de hele dag de leeuwendans in mn hoofd :weary:

1 like

hahahaha

2 likes

Ja pff ik zet m aan en zie meteen dit

Damn ik was het vergeten dus schakel nu in, wtf jongens!!!

Wat een kutzomer zo haha. 21+ wordt natuurlijk ook niks

1 like

Ik heb nog wel vertrouwen in de vrouwen op de olympische spelen!

2 likes

God wat een blamage, nu al

1 like

Klaar mee byeeeee

1 like

of toch kijken hoe erg het wordt hmmm

2 likes