Voetbaltopic (Deel 1)

Las wel dat ze op de Deense tv het stadionbeeld wel vrij snel stop hebben gezet? Lijkt me enige juiste keuze

1 like

Echt laat iemand hem alsjeblieft uit die studio/ van beeld halen! Die arme man :sob:

1 like

Dit onnodige interview met die verslaggever
Inderdaad beter om even een reclame erin te gooien of desnoods een tekst in beeld ofzo?

1 like

BBC ging na een paar minuten al over naar een random uitzending van een tv programma.

1 like

Mag dat wel extra reclame op NPO?

1 like

Nee denk ik niet inderdaad nu je het zegt

1 like

Ze zouden toch sws reclame doen in de rust? Dus dat hadden ze toch kunnen inzetten?
(Of je zet een herhaling op van Max geheugentrainer wat mij betreft :crazy_face::see_no_evil:)

7 likes

Ja oke dan geen reclame maar echt ALLES was beter dan het uitzenden van een huilende vrouw van en een reanimatie

6 likes

Oh gelukkig dit

1 like

Ja absoluut, dan liever nog een testbeeld zelfs toch

1 like

FUCK deze man echt respectloos

4 likes

Wat was dat beeld van vroeger die oude cirkel met die gekleurde blokken?

3 likes

WHAT the fack. Is deze man serieus?

1 like

Gatverdamme wat een walgelijke vent is hij toch :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Wtf? Ik snap er ook geen jota van

Ik vind dit ook echt niet de manier. Sowieso, die wedstrijd gaat echt niet meer hervat worden. Schakel over naar iets anders of breng tekst in beeld indd, en kom pas terug als er nieuws is. Die mannen lullen nu ook maar in de leegte en speculeren nu ook alleen maar (wat logisch is), maar lijkt mij dat zij ook even erg toe zijn aan een moment zonder camera op de snoet. Vooral Ibrahim inderdaad.

2 likes

Ja echt achterlijk

Ik hoop dat die foto waar is die ze toonde.

3 likes

Tot 19:45 uur tijdelijk geschorst dit kunnen ze toch niet meer laten spelen?!

Inderdaad dat beeld kwam in beeld toen de NOS studio werd overgenomen een aantal jaar geleden

1 like