Vragen aan de mods en admins

De overzichten die @anon25548216 maakt, daar zit altijd best wat werk in om al die gegevens te verzamelen. Dat is niet met één druk op de knop gemaakt of geüpdatet. Dus dat betekent dat je telkens om de zoveel tijd nieuwe rapporten moet uitdraaien om de meest gelikete posts te verzamelen en deze één voor één in een topic moet plakken. Dat is helaas niet haalbaar voor ons.

Je kunt wel hier kijken (maar dan is het vanaf 50 likes): https://www.forumfeminarum.nl/badges/8/great-reply

De meest gelikete post tot nu toe is trouwens deze: Ongemakkelijke momenten

2 likes

Kom weer niet bij van het lachen :joy:

3 likes

heel vreemd, heb je hierna nog een poging gedaan toevallig? zojuist heb ik de hele procedure getest en dat ging allemaal goed, dus zou moeten werken. hoor het graag mocht het toch nog niet lukken.

Ik heb al een paar keer een aanvraag gedaan voor members-only toegang maar deze is nog steeds niet verleend! Kan dit kloppen?

Er staan geen aanvragen meer open. Heb je het via deze weg gedaan:

zou je dit per pb naar @moderators willen sturen? zo houden we overzicht over uit te voeren wijzigingen, dit topic is meer voor algemene vragen.

1 like

De kerstmutsjes!!! ZO LIEV

1 like

Ik heb dit ook gedaan, en als ik het nog een keer probeer staat er dat mijn toegang al aangevraagd is.

Dankjewel!

Klopt het dat de kerstmutsjes verdwenen zijn of is het alleen bij mij? (Chrome op Android)

Ik heb Discourse Classic, nooit gewijzigd ook. Zal wel een dingetje zijn in mijn browser dan, ik zal de boel opschonen. :blush:

Edit: ze zijn weer terug! :christmas_tree:

Sorry als het al een keer voorbij is gekomen, maar hier dan toch mijn vraag:
Is het mogelijk om topics niet meer te volgen? Dus als ik bijvoorbeeld een bepaald topic niet meer verder wil lezen, dat ik deze dan niet in de lijst met mijn ongelezen topics zie staan?

1 like

Ola lieve mods,
Zouden wij voor oud en nieuw evt leuke party hoedjes kunnen krijgen?
Of een zonnebril met 2020?
Lijkt me wel grappig om zo het nieuwe jaar in te gaan :slight_smile:

Thanks lieve mods en admin!

1 like

Waar kan je doorgeven als je een andere gebruiksnaam wilt?

Een pb naar @moderators

oke, dankje!

Hoi!

Ik merk dat ik de laatste dagen moeite heb om door een topic te kunnen scrollen. Als ik bijvoorbeeld van een beginpost naar bericht 543 wil scrollen, kan ik het vakje niet aanklikken. En als het na veel gepruts lukt, ‘blokkeert’ de scrollbalk en kan ik alsnog niet scrollen.

Het is niet bij elk topic, maar het viel mij op dat dit voornamelijk bij topics uit de members only sectie is en enkel op mijn smartphone. Op de laptop heb ik hier geen last van. Ik gebruik chrome.

1 like