Vragen aan de mods en admins

Edit: Grapje verkeerd topic

Vreemd, ik kan het niet reproduceren, moeten we even verder naar kijken.

1 like

neenee dan doe je niks fout, dat heeft te maken met de tijd die je al lid bent. bedankt voor de info!

1 like

heb jij niet, sorry voor de vertraging, zorg dat je zsm antwoord krijgt.

Dit probleem is opgelost, sorry voor het ongemak. Heb het topic ook verplaatst naar Wonen.

1 like

Hier staat het tussen! Ik hoop dat de link zo werkt.

1 like

Hoe maak je je profiel verborgen voor anderen??

je gaat in je voorkeuren naar Interface en daar zet je het uit. in het engels Hide my public profile and presence features, in het nederlands ook zoiets

Thanks! Blijkbaar stond alles al verborgen :upside_down_face:

Als ik voorheen op een avatar klikte, als die rechtsboven in een post stond als verwijzing naar een eerdere post, kreeg ik rechtsonder in mijn scherm, boven de berichttelling een terug-knop. Dan ging ik weer terug van het getagde bericht naat het bericht waarin werd getagd. Nu zie ik die niet meer. Komt die nog terug of is blijft dit zo?

Ik hoop dat mijn omschrijving duidelijk is :sweat_smile:

Dat is een error, heb ik ook soms, zal wel weer overgaan

1 like

Volgens mijn staat die terugknop er alleen als je nog ongelezen posts in het topic hebt. Als je alles al gelezen hebt staat ie er niet. Het is eigenlijk een ‘terug naar de eerste ongelezen post’-knop, maar die tekst is ook weer zo lang haha.

1 like

Ah, zo! Ik had in dit geval wel ongelezen posts, maar zal wel een error zijn dan.

1 like

Ik gebruik sinds een week op mijn telefoon de dark interface. Klopt het dat daar de terugknop het niet doet/er niet is?

Dus als iemand reageert op iemand anders dan klikte ik op het pijltje op de gequote tekst te lezen. Daarna drukte ik op terug en schoot-ie terug naar waar ik gebleven was met lezen. Die knop is nu weg.

Nouja. Nu zie ik die knop ineens wel! Ok bedankt :laughing:

Hoi! Even een praktische vraag, omdat ik misschien een forum wil maken. Dit forum is een Discourse forum toch? Ik neem aan op de eigen server? Welke variant is hiervoor gekozen (met welke opties)?

Hoi, dit is inderdaad Discourse, self-hosted. Als je er ervaring mee hebt en als je ook zelf wil gaan hosten, dan raad ik je aan om de docker-variant te nemen.

Zie eventueel ook https://github.com/discourse/discourse/blob/master/docs/INSTALL.md

1 like

Bedankt! Voor mij zouden vooral de opties als polls, foto’s en video’s toevoegen en toegang ontzeggen tot bepaalde categorieën belangrijk zijn. Dat zit in die variant of is dan een andere handig (of hebben jullie dat zelf gemaakt)?

We maken creatief gebruik van een aantal standaardcomponenten. Maar op zich is er maar 1 basisomgeving, je kunt daar wel handenvol extra modules aan toevoegen. Totaan bijvoorbeeld een kanbanbord aan toe.

1 like

Is er een reden dat ik niet toegelaten wordt tot het members only gedeelte?