Vragen aan de mods en admins

Je moet het dus ff aan de mods vragen :smile:

Ik vond op EGF het ‘Stel een vraag aan degene onder je’ zo’n leuk topic dus ik wilde die weer uppen nu. Maar dan krijg ik de vraag of ik dat daadwerkelijk wil doen? Want dan krijgt iedereen die heeft ooit heeft gereageerd in dat topic een melding? Dat wil ik niet haha, misschien vinden mensen dat irritant?

2 likes

Oeh ja vond ik ook een leuk topic :innocent:

2 likes

komt er heel
toevallig nog een leuk overzicht van 2 jaar FF?

4 likes

Vraagje: kan ik ook toegang krijgen voor members only? Dan kan ik het topic volgen over strak in je zwempak😄

Antwoord op deze vraag is te vinden onder FAQ, links onderin je beeldscherm, maar hier heb je de link

Yes maar volgens mij heb ik meer dan 50 berichten. Dus dacht vraag het hier

Als je de post uit de link hierboven leest heb je je antwoord :slight_smile:

1 like

Ah sorry… Ik lees soms dus blijkbaar half🤪 ben ook wel eens periodes minder actief geweest! Maar nu tijd genoeg om dagelijks te checken!

Tis in ieder geval gelukt door goed te lezen…:see_no_evil:

@moderators Als ik een nieuw topic aanmaak, lijk ik in een wachtrij te komen staan waarbij het moet worden goedgekeurd (2x voorgekomen). Is dat normale gang van zaken of staat er iets niet goed dat dit “steeds” gebeurt?

Dat klopt, is een tijd geleden ingesteld. Totdat je regular bent gebeurt dat.

Ben ik dan mijn regular status verloren? Die heb ik namelijk wel gehad dus het verbaasd me enigzins dat dit dan nu gebeurt.

@moderators ik zou graag mijn account verwijderd willen hebben. Ik weet niet goed hoe ik dat moet doen dus vandaar dat ik het hier vraag. Kunnen jullie daar voor zorgen? :slight_smile: Alvast bedankt

lol

4 likes

Ja erg leuk

Heb het even nagekeken maar in die status ben je gewoon nog niet gegroeid, ik zie dat je op een aantal punten niet die waarden haalt die je automatisch van level veranderen.

1 like

Ook aan allemaal: willen jullie verzoeken voor wijzigingen (naam wijzigen, account opheffen, dat soort dingen) in een pb sturen naar @moderators?

1 like

Ja, ik bedacht me al dat dat het beste is om te doen. Ik heb een bericht gestuurd en 2 uur geleden contact gehad met Mhysa.

2 likes

@moderators Mag er misschien een topic over verstandskiezen trekken komen, in Gezondheid bijvoorbeeld? Er wordt in o.a. wjekw best vaak om ervaringen gevraagd, bijna iedereen krijgt ermee te maken of heeft het ervaren dus er kan ook best veel informatie uitgewisseld worden; en het zou handig zijn als al die ervaringen bij elkaar zou staan waardoor mensen die ertegenop zien snel meer te weten kunnen komen over hoe het is!

Dit waren de rationele en behulpzame argumenten, dan nu de egoïstische :no_mouth:: ik vind het echt naar om hierover te lezen, maar het komt regelmatig terug en gaat er dan vaak ook best veel posts over :weary:
Maar ik denk wel ook echt dat het handig kan zijn om ervaringen te verzamelen in een topic voor mensen die er nog aan moeten

Dat kan in het medische vragentopic, lijkt me. En we hebben een zoekfunctie. Maar ja, je ontkomt er niet aan dat het ook wel eens ergens anders ter sprake komt. Feit is dat iedereen 75% van de tijd dingen in wjekw plaatst waar we gewoon topics voor hebben.

1 like