Ik snap nog steeds de functie van een profiel op privé eigenlijk niet, via de zoekfunctie kun je alsnog alle posts terug vinden van iemand?
Ahhh thanks so much!
Hmm ja is dat zo? Ik vond het voor de herkenbaarheid iig een fijn gevoel ineens
Ja als je bij de zoekbalk @forumnaam intypt staan er alle posts. Het is een stapje extra werk, maar heel privé wordt het er niet van.
Hmm nou ja for what it’s worth dan. Heb ook niet echt dingen te verbergen, was meer een gevoelskwestie! Maar thanks wel, goed dat ik dit weet haha
Ja nu helemaal niet meer privé als het uitgelegd in een topic staat
Daarom ook mijn vraag wat het nut er dan van is
@Nescio ik zie dat menu bovenin staan met de huisregels. Hoort dat al zichtbaar te zijn? Verdrukt dat de avatar etc.?
Ik heb hier ook last van! Op een iphone X
Excuses voor wat ongewenste effecten! Zou weer normaal moeten zijn nu.
Ik kon het niet zo snel vinden (het staat vast ergens). Maar kan je je account inclusief al je posts laten verwijderen? Of blijven je posts staan?
Niet weggaan
is er een reden dat het eetbui topic niet meer op members only staat? Ik vind het best gevoelige info om open en bloot op het web te posten
maar dat is altijd zo geweest… het is aangemaakt onder Gezondheid, niet Members only.
Kun je meldingen van topics die je hebt gestart ook uitzetten? Ik kan het niet vinden! Vind het van een paar wel prima maar bij anderen niet echt nodig.
Ohhhh super! Ik zocht bij mijn profiel zeg maar naar de optie maar zat dus in de verkeerde hoek te zoeken! Thanks!
Alleen emoji’s kan niet. Als je er 1, 2, 3 etc. achter zet, werkt het wel.