Vragen aan de mods en admins

Ik ben op m’n tablet nog ingelogd en zou ook graag weer mobiel inloggen maar ik weet m’n wachtwoord niet meer. Kan ik als ik ingelogd ben m’n wachtwoord ergens zien?

Nee, dan zou je het even moeten wijzigen.

1 like

Is het toegestaan om een link naar een petitie te posten? @moderators

Hallo! Ben ik al zo ver dat ik toegang tot de afgeschermde/vertrouwelijke/of hoe noemen jullie die topics kan krijgen? En zo ja, hoe doe ik dat? Bedankt alvast!

Ik ben geen moderator maar kijk even in de FAQ:

Wat is Members only?

Een aantal topics is ondergebracht in een speciale categorie die ‘members only’ heet. Deze kun je alleen lezen als je bent toegevoegd aan de groep voor vaste posters die al enige tijd bekend zijn op het forum.
Lees hier meer over de voorwaarden en procedure

Staat in de FAQ en hier:

Dankjewel. En @Acculader ook. Scheelt de mods weer. Zo stom, ik kwam het toen het voor mij nog niet aan de orde was wel regelmatig tegen maar nu ik er behoefte aan had wist ik niet waar ik eigenlijk moest zoeken.
Gaat lukken zo!

Waarom wordt automatisch een citaat uit mijn bericht verwijderd?

1 like

Alleen als je het bericht net boven je in zijn geheel citeert doet ie dat. Het idee erachter is dat zo wordt voorkomen dat mensen tekst dubbel te lezen krijgen.
Als je het citaat er alsnog in wilt hebben is dat wel mogelijk, dat kun je doen door je post na het plaatsen te bewerken en het toe te voegen met het ballonnetje.
Trouwens, @LaPetiteRobeNoire jij vroeg dit lang geleden ook eens en toen heb ik je niet helemaal goed geantwoord, sorry :blush: Maar zo zit het dus.

1 like

Thanks voor je uitleg!

En ik test gelijk even nu met deze post wat je zegt over hoe het toch kan want ik zat ermee te klooien en het lukte mij niet met bewerken.

Edit o ja, got it!

1 like

Hoe laat ik dit blauwe bolletje verdwijnen?
Ik heb het nieuwe chatbericht allang gelezen…

1 like

Dit heb ik inderdaad ook al dagen terwijl ik het bericht gelezen heb.

Daar zijn we nog niet achter @FrauHelga @Nova. Heeft wellicht te maken met die migratie van laatst. Je kunt de chat uitzetten via je profiel bij voorkeuren > interface. Dan is het bolletje ook weg.

2 likes

Dank je wel, dat ga ik doen!

Wanneer mag een nieuwe gebruiker berichten plaatsen?
En wanneer mag een gebruiker persoonlijke berichten sturen?

Dit kun je lezen in de FAQ! En volgensmij kun je als nieuwe gebruiker gewoon meteen plaatsen?

Posten en pb’s sturen mag je al.
Wel kun je als nieuwe gebruiker te maken krijgen met een limiet aan het aantal posts dat je achter elkaar in het zelfde topic kunt plaatsen, dan moet je wachten tot er weer iemand anders gereageerd heeft. Dat is een maatregel van het systeem om spam tegen te gaan.

Hoi!
Ik kan helaas het antwoord nergens vinden op het forum, en ik kom er zelf ook niet uit. Tot en met gisteren veranderde ik altijd het thema naar “dark” maar gisteren stond het forum weer automatisch op witte achtergrond. En nu lukt het mij niet meer om van thema te wisselen. Is dit verplaatst? Ik kan nergens meer de thema’s zien, waardoor ik die optie ook niet meer heb om een andere te kiezen. Klopt dit dat het veranderd is of kijk ik niet goed genoeg? :wink:

2 likes

Waarom dit niet altijd meer getoond wordt in het ‘hamburger’ menu (en waarom het wijzigt) is helaas niet bekend, maar je kunt dit ook wijzigen vanuit je voorkeuren/preferences: klik op je avatar en kies het meest rechtse icoontje. Onder Interface vind je de thema’s.

Heel erg bedankt! Het is gelukt nu :+1:

1 like