Vragen aan de mods en admins

Hee, het was toch geen aanval van haar?

3 likes

Denk dat niet helemaal overkomt hoe de prioriteiten verdeeld (moeten) zijn, en dat niet alle zaken die niet voorgoed uitgesloten zijn, meteen bij de eerste, tweede of derde aanvraag zullen worden opgestart. Dat is wenselijk noch uitvoerbaar. En simpelweg niet hoe dingen werken.
Maar het is niet onopgemerkt gebleven, al die kleine en grote wensen zitten in het bewustzijn.

5 likes

Misschien begrijp ik het verkeerd, maar ik heb niet gelezen dat @anon31425118 zich uitsprak over prioritering of wanneer verzoeken dan wel moeten worden ingewilligd. Ik vond de reactie van @Sedana gewoon kribbig overkomen. Jouw laatste zin was allicht een prima bevredigend antwoord geweest.

2 likes

Goh het was maar een vraag hè

1 like

https://www.forumfeminarum.nl/t/berlijn-tips Mag hier de TT gewoon Berlijn-topic worden? Kan hem zelf niet meer aanpassen.

1 like

Een andere instelling die we nog definitief willen maken, is de optie voor delen via social media.
We verwachten niet dat er veel animo is om deze knoppen te behouden, dus we stellen voor om ze alle te verwijderen: delen via e-mail, twitter en facebook.
Voor de volledigheid hierbij toch een poll zodat jullie je hierover kunnen uitspreken. Komt er nu toch een groot aantal ja’s op de vraag ‘moet dit blijven?’, kunnen we eventueel nog kijken welke dan wel.

Het gaat dus om de knoppen die je vindt wanneer je via de drie stipjes op ‘share a link’ klikt:

36

Dus hierbij een vraag van de admin aan de users:
Voor of tegen delen via social media mogelijk houden?

  • Voor
  • Tegen

0 stemmers

Ik vind de optie om posts op te slaan echt super handig! Wel een vraagje daarover: krijg je er een melding van als iemand je post opslaat?

6 likes

Denk niet dat je een melding hebt ontvangen. Of wel? Heb het bij deze post even getest.

1 like

Nee, geen melding gehad!

1 like

Opgelost. Slotje!

:wink:

1 like

Ik krijg sinds vandaag ineens mailtjes als er nieuwe berichten zijn. Kan ik dat ergens helemaal uitschakelen?

Kunnen jullie wel een topictitel in hoofdletters doen? Ik wil hier graag ASMR hebben staan i.p.v. Asmr. Is dit mogelijk? :heart:

Heb je al bij je voorkeuren gekeken op je profiel?

1 like

Dat kon alleen als ik er ASMR-topic van maakte. Ziet er voor het oog sowieso iets beter uit :grimacing:

2 likes

Ik ben net van Basic naar Member gegaan maar waarop is dat gebaseerd? Aantal posts ?

Yes.

1 like

Ok. Zat gisteren toevallig m’n badges te bekijken en zag dat ik nog basic was dus dacht al :face_with_raised_eyebrow: haha

Oh dit is helemaal top, dankjewel!

Als ik een post van iemand opsla en die persoon verwijderd haar account inclusief alle berichten, verdwijnt dan ook de post die ik opgeslagen had uit mijn bladwijzers?

1 like

Huh, volgens mij ben ik blind.
Kan nergens vinden waar ik een bericht van iemand op kan slaan?