Vragen aan de mods en admins

Hahaha ah nu ga ik je visie hierop waarschijnlijk verpesten maar het was geen hamburger thema als in deze —> :hamburger:

Voor de geïnteresseerde: ik denk zelf dat het thema Hamburger zijn naam dankt aan het feit dat hij voor, en-of door een ‘hamburger’ (inwoner van Hamburg?) is gemaakt.

Oké grote onzin natuurlijk maar vond het zelf een mooie beredenering :grimacing:

3 likes

Oké ja, misschien is dat wel wat aannemelijker :see_no_evil:

4 likes

Dit heb ik net opgezocht want zou ook graag in het opbiechttopic willen plaatsen (en voldoe volgens mij ook aan het aantal vereiste posts) maar kan oprecht niet vinden waar ik dat kan doen :grimacing:

Als je op het vergrootglas klikt en dan intypt forumhandleiding zou het het eerste resultaat moeten zijn.

Ja die kan ik wel vinden, maar kan daarin niet vinden hoe ik een verzoek doe om member only topics te kunnen zien

Hier staat het uitgelegd (hoop dat dit zo werkt)

1 like

Ah held, dankjewel!

1 like

Kan ik eigenlijk leden blokkeren ?

Jammer. :frowning:

2 likes

Is het zwanger & kinderen subforum members only / x aantal posts hebben? Ik doe namelijk precies zoals in de handleiding alles op ‘alle tags’ maar het verschijnt maar niet.

Waarom komt er een blauw bolletje te staan bij topics waar ik nog nooit in gepost heb? Heb die topics wel eens doorgelezen, maar nog nooit gepost.

Hoi!

Als je een forumtopic in zijn geheel hebt gelezen, of als je er flink wat tijd hebt doorgebracht, dan wordt het topic automatisch op ‘volgen’ gezet.

Je kunt dat zelf weer uitzetten door op ‘volgen’ te klikken (onderaan het topic), en dan een van de andere opties te kiezen.

1 like

Hoi,

Klopt. Dus je moet even toegang tot het topic aanvragen. Zie een paar posts hierboven hoe dat moet.

https://www.forumfeminarum.nl/u/KatyS/summary haar titel is te lang op mijn mobiel

@KatyS wil je een andere titel? Zo ja, wat? Deze moet wat korter.

1 like

https://www.forumfeminarum.nl/u/Leeuwenhart en deze ook :3 volgens mij zijn dat ze wel. En kan die van mij worden veranderd naar: Valar Morghulis

Aangezien ik ben gestopt met blowen.

1 like

Volgens mij ook die van @Nidorina

Haal friet maar weg

en maak van lekker maar leuk haha

ik ben op mijn werkpc aan het lurken maar nu kreeg ik de vraag of dat ik meldingen wil laten op puppen (pushmelding?) geen idee maar ik denk dat het nogal nutteloos is voor dit forum

oh en was er iets gezegd van topics verbergen? heb het forum een tijdje niet gevolgd