Vragen aan de mods en admins

als ik via de zoekbalk naar een bepaald topic zoek, en vervolgens dat topic aanklik, kom ik terecht bij de aller eerste post (terwijl het niet de eerste keer is dat ik dat topic open). Waardoor ik met dat balkje helemaal naar beneden moet scrollen, dat werkt heel vervelend op telefoon vind ik. Kan ik dit zelf via instellingen veranderen, of niet en is dit bewust zo gedaan?

1 like

Volgens mij klopt het inderdaad dat dat altijd zo is! Zou fijn zijn als je dat kon omkeren ja. Houd het in gedachten.

1 like

Vaak als forum ook wat trager is. Als er dus wat meer mensen online zijn.

De batterij gaf aan hoe leeg ik zelf ook gisteren was. :joy:

2 likes

Nee, die is er niet. Je kunt alleen topics op negeer zetten.

Nee, die optie gaat er ook niet komen.

Allemaal, ik zie dat de bolletjes weer blijven staan, het forum niet wil onthouden waar je was gebleven etc. Het is doorgegeven aan @anon25548216.

Ik heb het compact theme aangeklikt, maar nu kan ik niet meer wisselen? Alle theme opties zijn weg lijkt wel.

Hij staat op dat Hamburger theme toch?

Het is idd opgelost! Gek.

Mooi. En nu met je klauwen er vanaf blijven :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Is het nog te vroeg om met zā€™n allen na te denken over een leuke naam voor het forum? :flushed: (Had ooit begrepen dat dit niet definitief was?). Ik noem het nu maar vrouwenforum als ik erover praat met mijn vriend ofzo haha.

Met een wat algemenere naam is het vast ook makkelijker te vinden voor toekomstige nieuwe leden.

2 likes

Aangezien we nog steeds technisch issues hebben en nog wat verbeterpunten willen doorvoeren, staat het nadenken (en ook of we dat uberhaupt nog wel willen) over een nieuwe naam momenteel niet hoog op de lijst. Maar uiteindelijk is de naam ook niet belangrijk om gevonden te worden maar de inhoud waarop men zoekt. Zoek op Google maar eens op beutyblogtopic, dan staat we zelfs bovenaan!

Wordt dit forum eigenlijk geĆÆndexeerd door zoekmachines?

edit: sorry, ik had niet bijgelezen :sweat_smile: ja dus

ja met uitzondering van members only topics, voor de volledigheidā€¦ omdat je die pas ziet wanneer ingelogd (en in de groep).

1 like

eh nou er hoeven wat mij betreft geen tips te worden gegevenā€¦ doorverwijzen had ik eerlijk gezegd al een hard hoofd in en het lijkt me erg sterk dat ze zich nu daar alsnog voor zouden willen inspannen. de site is niet eens ā€˜netjesā€™ verwijderd, er staat gewoon een lompe Not Found. dus denk niet dat daar veel heil van te verwachten zou zijn! maar tot nu toe gaat het prima zonder toch?

2 likes

niet ik he, ik heb het hele zooitje alleen bij elkaar gebracht. thereā€™s no i in forum.

5 likes

Ik heb vernomen dat je op een gegeven moment regular wordt (via een badge of niet?) en dat je dit onder je naam kunt hangen.
Nu ben ik dat niet denk ik maar ik ben wel basic.
Dat zou ik onder mijn naam willen hebben. Kan dat ook :heart:ļøCauz Basic bitch

10 likes

Is het mogelijk om mijn profiel af te schermen eigenlijk? Nu is alles wat ik schrijf na te lezen via mā€™n account, zou het liever willen verbergenā€¦

vooralsnog niet maar het is genoteerd!

2 likes

Oh laat mijn andere comment maar zitten. Was even in de war met de tags. Om welk topic gaat het? Je hebt het toevallig niet zelf gestart?

Niet bij de topicinstellingen maar daaronder. Voor de zekerheid.