Vragen aan de mods en admins

De tag “ zwanger en kinderen” doet het niet bij mij. Als ik er op druk komen er geen topics naar boven… alleen de melding dat er geen nieuwe topics zijn.

Je kunt de topics in zwanger en kinderen pas lezen als je 50 post hebt gemaakt. Net als de andere members only topics.

1 like

Heb ik er nog geen 50 dan?? :face_with_hand_over_mouth:

Haha ik ben geen mod verder hoor maar zie net dat je er meer dan 50 hebt. Je kan dan toegang vragen tot het members only gedeelte. Moet je even in de zoekfunctie zoeken hoe dat moet.

1 like

Kan t niet vinden… is er een mod aanwezig die me misschien kan helpen??? :blush:

Ik heb dit gevonden in 20 seconden dus je kan ook zelf even wat beter zoeken!

1 like

Ik heb meer dan 50 berichten… dus hij zou het moeten doen al.

Dat wat jij stuurt had ik zelf ook al gevonden

O… heb over het aanvragen stuk heengekeken.

Sorry hoor

https://www.forumfeminarum.nl/u/Rozabella/summary te lange titel. En die van tering in je oogbal ook nog steeds.

Tering :joy:

1 like

?? Mis ik iets. Ik vind het vervelend en andere mensen ook.

Tyfus toch

1 like

Ja, sorry @Fenayi ik moest lachen omdat je tering maakte van tyfus. Ik vond het ook irritant hoor! Maar volgens mij is het al opgelost. Bij mij verspringt de pagina niet meer.

1 like

Hij is al korter gemaakt toch? Of moet ie nog korter

We kunnen het ook als mandje van Tichelaar doen: TYFUS

7 likes

Ik heb er met die van jou recent nog last van gehad. Het gaat echt om 3 tekentjes ofzo denk ik.

Ik heb dit bij @Otzi ook
Jullie?

Of Karper Diem, die vind ik ook wel nice

1 like

Ik heb er bij niemand last van

1 like

Wat bedoel je precies?

Kan er niet gewoon een limiet komen aan woorden voor een titel ofzo? Is misschien minder leuk/spannend maar dit werkt natuurlijk ook niet zo. Niet iedereen heeft en de mensen die het wel hebben vinden het vervelend.