Vragen aan de mods en admins

@Nescio Hoe zit het met de Members Only, ik heb mijn request verstuurd maar er komt geen reactie op? En heb het idee dat mijn berichtjes niet overkomen in de PM

Zoals ik al aangaf, hebben wij ook een baan, gezin etc. Dus het klopt inderdaad dat je niet altijd direct een reactie krijgt.

Mijn excuus als ik een beetje ongeduldig was, maar ik neem aan dat zoiets niet een dag kost om te verwerken? Ik had het gevoel dat het berichtje over het hoofd was gezien, vandaar mijn tweede verzoek. Nouja in ieder geval fijn dat ik weer overal kan meeposten

Nou ja, wel als ik toevallig een hele zware week op mijn werk voor de boeg heb en plotseling ook met een kat met uitvallingsverschijnselen zit. Dan staat dit forum, waar ik normaal gesproken altijd snel bereikbaar ben, even niet op de eerste plaats. Sorry voor het ongemak in ieder geval.

5 likes

Zo he. Jij hebt gewoon een leven. En jouw leven bestaat niet uit het forum, maar uit vele andere belangrijkere dingen.
Vind niet dat je je moet verontschuldigen!

1 like

Nogmaals ik weet niet wat er speelt in andermans leven, en snap dat iedereen een leven hiernaast heeft, heb ik zelf ook namelijk, en het is echt niet mijn opzet geweest dat ik vind dat je continue online moet zijn als mod (moet je ook niet willen). Ik denk dat een misverstand is want ik had gedacht dat mijn berichtje over het hoofd was gezien, het was namelijk wel gelezen en ondertussen waren er wel andere berichtjes geplaatst op het forum, vandaar mijn tweede reactie. Nu komt het anders over en dat vind ik een beetje jammer.
Sterkte met je kat! nooit leuk zulke dingen

2 likes

Ik zie bij het what are you really wearing topic nooit een blauw bolletje met hoeveel berichten ik moet bijlezen. Is dat een instelling die ik kan veranderen

Wat :open_mouth: er was een hamburger thema? WANT

1 like

Er staat op de pagina ergens dan een bolletje met normaal erachter. Die kun je op volgen zette en dan krijg je wel de info te zien zoals hoeveel berichten je nog niet gelezen hebt.
Is vaak onderaan een topic vindbaar.

1 like

Gelukt dankje!

Hoi, goede vraag! :slightly_smiling_face:

De kosten zouden niet gering zijn, ware het niet dat ik het forum nu sponsor zodat jullie een goede start kunnen maken.

Praktisch: de server is redelijk stevig (met veel geheugen, CPU en disk), maar gelukkig heb ik die resources op dit moment over in mijn hostingomgeving. Dus voor nu is het allemaal goed geregeld :slight_smile:

2 likes

Sorry als ik dit ergens anders moet vragen maar ik kan er niet achter komen waar ik aan moet voldoen om in het membersonly gedeelte terecht te komen, heb inmiddels 51 posts maar kan nog niet alle topics zien…

Snap niet hoe ik dat niet gevonden heb net Haha, maar bedankt!

1 like

Hahaha ah nu ga ik je visie hierop waarschijnlijk verpesten maar het was geen hamburger thema als in deze —> :hamburger:

Voor de geïnteresseerde: ik denk zelf dat het thema Hamburger zijn naam dankt aan het feit dat hij voor, en-of door een ‘hamburger’ (inwoner van Hamburg?) is gemaakt.

Oké grote onzin natuurlijk maar vond het zelf een mooie beredenering :grimacing:

3 likes

Oké ja, misschien is dat wel wat aannemelijker :see_no_evil:

4 likes

Dit heb ik net opgezocht want zou ook graag in het opbiechttopic willen plaatsen (en voldoe volgens mij ook aan het aantal vereiste posts) maar kan oprecht niet vinden waar ik dat kan doen :grimacing:

Als je op het vergrootglas klikt en dan intypt forumhandleiding zou het het eerste resultaat moeten zijn.

Ja die kan ik wel vinden, maar kan daarin niet vinden hoe ik een verzoek doe om member only topics te kunnen zien

Hier staat het uitgelegd (hoop dat dit zo werkt)

1 like

Ah held, dankjewel!

1 like