Normaal scrollde het een stukje naar nu idd soms helemaal naar het laatste bericht
Heb ik ook, behoorlijk irritant
dit vroeg ik me ook af
Dat ik uitgeschoten was en een foutje moest herstellen, @nello heeft gelijk.
Sorry voor de late reactie btw.
@moderators kan ik zelf mijn titel weghalen en zo ja, hoe, en zo nee: kan een van jullie ‘m weghalen?
Hij is weg!
Fijn bedankt!
Morgen er misschien aparte topics komen voor de streamingdiensten? Het series en Netflix topic is nogal een chaos aan het worden met allemaal soorten diensten en de titel klopt sowieso ook niet meer.
Het is dan ook makkelijker om lijstjes te plaatsen met wat nieuw is enz. Ik was niet de enige die dit wel een fijn idee vind.
Edit: Maak ze vanmiddag wel en als niet goed is merk ik het wel.
Edit 2: Nog geen tijd voor gehad maar komt wel. Kost ook even tijd om goede OP’s te maken.
Echt per streamingsdienst lijkt me een beetje veel topics toch, als het over een bepaalde serie gaat kun je zelf makkelijk op google vinden waar die te zien is en er zit ook wel overlap in het aanbod. Mij lijkt de verdeling tussen series en films het makkelijkst, persoonlijk
Ho ho niet meteen aan gaan maken aub. Even geduld hoor.
Klopt het dat er nog geen nieuw topic “bedenk een titel voor je mede forummer” is?
Klopt, we hebben besloten dit topic te sluiten omdat het voor ons moderators geen doen meer was om steeds titels te bedenken.
Had ik eindelijk moed verzameld om er eentje aan te vragen… maar snap zeker dat dat veel en niet per se het werk met de meeste prioriteit is!
Er is nu een filmtopic en een serietopic (het oude series&netflixtopic). Topics voor alle streamingsdiensten gaan we vooralsnog niet doen.
Nee, dat is niet de gedachte erachter. Het idee was oorspronkelijk dat forummers titels zouden bedenken voor andere forummers (zie de naam van het topic). Later verzandde dit in mods vragen om titels. Maar het leuke is juist wanneer het spontaan ontstaat.
Dat wil dus ook niet zeggen dat titels helemaal verleden tijd zijn: als je een leuke suggestie voor een mede-forummer hebt mag je ons dat laten weten met een tag. En soms delen we er zelf nog weleens een uit als daar aanleiding voor is
Zou het Stief/bonusmoeder topic op members only mogen? Het is best een gevoelig onderwerp en alle andere zwanger/kind persoonlijke onderwerpen staan ook op members only. Denk dat er dan ook meer in gepost zal worden!
O jee
Welke subcategorie bedoel je? Of bedoel je een tag?