Vragen aan de mods en admins

Als je klikt op een hartjes emoji lijkt het idd of je een normaal hartje hebt gegeven. Maar als andere een emoji geven dan staat er wel een hartje bij.

2 likes

Oh oké, werkt dat zo. Thanks!

1 like

Waarom komt er stringmaat te staan als ik br0ekmaat (zonder 0) typ en het bericht verzend?

6 likes

Omdat de datum van vandaag

6 likes

Oh ja :crazy_face:

2 likes

godverdmmha ik zag hier net ineens een berichtje met alleen ‘stringmaat’ verschijnen ik ga stuk

6 likes

Bij mijn Envelopje met PB’s blijft telkens dat blauwe bolletje staan, terwijl ik alles gelezen heb. Thema Dark. Is dat een bugje? :bug:

3 likes

Ik had dat gisteren ook, een keer echt de pagina vernieuwen loste het op.

Edit: ik bedoel niet alleen op het FF logo klikken, maar echt de vernieuwknop in de browser

Oh hahaha dat werkt bij mij idd ook. Ik deed hele tijd zo naar beneden trekken (jezus dit heeft vast een naam), maar dan verdwijnt ie niet.

De app is wat langzamer bij mij. Duurt 30 seconden voordat mijn bericht wordt geplaatst. Het openen van meldingen is ook heel traag.
Of is het logischer dat het aan mijn telefoon ligt?

Ik wil graag een nieuw topic openen :relaxed: Maar mag dit zomaar is dient dit eerst in overleg te gebeuren?

Altijd fijn als je het even overlegt! Dat kan met een pb naar @moderators.

Oh nee, hoezo overweeg je deze zelfkastijding?

1 like

Klopt! Je kunt een berichtje sturen naar de moderators met je aanvraag!

1 like

@moderators sinds een paar dagen heb ik geen darkthema meer op mijn mobiel. Op de gewone laptop wel. Staat dat nu ergens anders? Ik kan het helemaal niet meer vinden.

Je gaat via je avatar naar preferences/voorkeuren:

image

Vervolgens naar Interface.

Daar kun je de themes selecteren.

2 likes

Er is een wijziging doorgevoerd bij youtube als gevolg waarvan previews niet meer werken als voorheen. In de volgende versie van de software is een aanpassing gemaakt om dit te ondervangen. Na het volgende onderhoud zouden we hier dus vanaf moeten zijn.

2 likes

ik had dit ook! maar als je dan bij YouTube op de ‘delen’ knop drukt dan krijg je een kortere link die het wel meteen doet (het is ook een iets kortere link https:/ /youtu.be/3U4yDkvRjvs)

(dit was de eerste random video op de homepage)

en als ik hem uit de balk plak dan niet
https://www.youtube.com/watch?v=3U4yDkvRjvs

misschien handige work around (is hier een NL woord voor?) voor tot het onderhoud!

3 likes

Is inmiddels afgerond, en previews van filmpjes werken weer!

4 likes

Ik heb het gevoel dat m’n forumpagina altijd een beetje wordt ingezoomd o.i.d.? Even de foto hieronder ter voorbeeld, als ik dan uitzoom verandert ook de plek van de likes zegmaar. Maar als ik dan soms nog een keer klik op de likes, kan ik niet meer zien wie er hebben geliket en verwijdert hij mijn like. Super onduidelijk verhaal hahah en is ook geen grote ramp, maar meer mensen die dit hebben? Het lijkt soms alsof met dit ingezoomde, het forum niet helemaal op m’n scherm past. Vind het trouwens echt super chill dat jullie zo hard bezig zijn met de updates, hulde daarvoor trouwens. Ik snap dat er dan soms nog wat dingen tussen zitten die niet optimaal zijn maar vind het overall echt heel chill!

Edit: sorry ik zie net dat ik dit in het verkeerde topic heb geplaatst! Was ervan overtuigd dat dit hem was :flushed:

voorbeeld

Screenshot_20210422-145844_Samsung Internet