Vragen aan de mods en admins

Staat toch als je op haar naam klikt bij groepen?
FF_regular
Of is dat weer wat anders?

2 likes

Dat is dat je 50+ berichten hebt, zodat je in members only kan, geloof ik. Is iig iets anders

2 likes

Ik dacht dat je dan automatisch regular werd zodat je in de members only topics kon. Aangezien dat ook bij haar en mijn naam staat en de rest die ik belijk ook. My bad!!

Hier vind je wat uitleg hierover: Wat je even kwijt wilt

Oke dankjewel! Vind het wel nog steeds een beetje vaag haha. Moet je bijvoorbeeld veel topics starten? Niet dat mn levensdoel is om nu regular te worden maar start zelf nooit topics haha

1 like

Nou de preciese formule is natuurlijk het geheim van de keuken om het zo maar te zeggen.
Het is een waanzinnig intelligent concept, dalijk gaat de concurrentie ermee lopen. Grapje natuurlijk, maar inderdaad zoiets als topics starten helpt wel… ALS het past in een patroon van ‘geregeld actief zijn op het forum’. Maar het komt er allemaal op neer: het is een kwestie van tijd en lekker forummen en dan is het ineens zover.

1 like

Ik heb al precies 0 topics geopend en ik ben ook regular. Post ook niet superveel vind ik, maar lees wel heel veel haha dus dat is blijkbaar ook al genoeg :sweat_smile:

1 like

Dan denk ik inderdaad dat het vooral om leestijd gaat. Heb ff onze statistieken vergeleken en jij scoort alleen daarop ‘meer’. Dus dan moet het dat wel zijn. Is het super intelligent concept helaas al ontmaskerd :wink:

2 likes

Haha, ik zie het ja. Als onze posts straks ineens verdwenen zijn dan is het duidelijk dat het geheim moet blijven :smirk:

3 likes

Het forum draait op reservecapaciteit van servers die @anon25548216 al in beheer had. Die waren al ergens ondergebracht in een datacenter en daar zijn dus geen opstartkosten voor nodig geweest. Verder is het natuurlijk allemaal vrijwilligerswerk; het voornaamste wat het kost is heel veel tijd en aandacht.

5 likes

Waarom is het niet mogelijk om rechtstreeks uit een bericht iets te kopiëren (in ieder geval via de laptop niet)? Het kan wel met een omweg, maar daar ben ik te lui voor. :sweat_smile:

Wat bedoel je met kopiëren?

Huh ik kan gewoon met de laptop selecteren, rechtermuisknop, kopiëren en plakken.

Gewoon een tekst kopiëren? Datgene wat iemand getypt heeft overnemen zonder het zelf te hoeven typen, maar met de muis te kunnen. Ik zou echt niet weten hoe ik het anders moet omschrijven…

Ik kan dat dus niet met mijn rechtermuisknop, en ctrl + c werkt ook niet altijd.

Edit: volgens mij lag het aan mijn thema haha, want nu ik een ander thema heb geselecteerd kan het wel.

1 like

Ik krijg niet altijd meldingen als iemand antwoordt op iets dat ik zeg, dat is vervelend omdat ik het dan soms niet door heb :neutral_face:
Ook van likes krijg ik volgens mij niet altijd een melding maar dat is minder belangrijk.
Of moet ik dit ergens anders melden?

Ik heb dit ook, krijg bijna nooit een melding van een like en ook niet altijd van een antwoord.
Krijg wel ineens mailtjes als iemand gereageerd heeft op mij, geen idee hoe dat kan heb niets anders ingesteld

Daar had ik al gekeken maar staat het volgens mij niet bij.
Ik kan wel aanklikken “wanneer geliket” en dat staat op “altijd”, maar vernoemd worden of geciteerd/geantwoord worden staat daar niet bij (ook niet als ik op een van de andere categoriën klik)

Dit zit dan weer in de manier waarop je een topic volgt, dit kun je onderaan het topic instellen. Beantwoordt dit je vraag?

Deze opties:05

2 likes

Bedankt!
Maar dat staat op normaal, wat zou betekenen dat als iemand mijn naam met @ noemt, of een bericht beantwoordt ik een melding zou moeten krijgen. Maar dat gebeurt dus niet altijd? Meestal wel, maar niet altijd.

1 like

Als ik een topic lees gaat het blauwe bolletje (achter de topicnaam) die laat zien hoe veel ongelezen reacties er zijn niet meer weg. Zodra ik een topic uit heb gelezen klik ik bovenaan op het FF logo, dan springt hij automatisch naar de eerste post. Daarna klik ik er nog een keer op en kom ik weer in het forumoverzicht.
Zo heb ik het altijd al gedaan, maar sinds net gaat het dus niet meer weg.