Vragen aan de mods en admins

Kijk even naar het plaatje hierboven. Waar heb je op geklikt?

Volgens mij kan je geen topic op negeer zetten. De instellingen waar je nu mee speelt zijn de instellingen om wel/geen meldingen te krijgen.

Ohai!

Kun je dat menu dat je liet zien, dat nu op ā€˜volgenā€™ staat bij je, ook handmatig doorscrollen tot je de optie ā€˜Genegeerdā€™ ziet?

Oh sorry ik dacht dat je alleen borden kon negeren. Heb je hamburger thema? Misschien eens proberen op de laptop?

Ik heb je net even een direct berichtje gestuurd trouwens, zodat we wellicht even kunnen kijken of we kunnen vinden wat er mis is.

is er een optie om gemakkelijk terug naar je gemaakte polls te gaan om resultaten te bekijken na x aantal tijd?
of geef mij even tips hoe ik het snelst bij mijn polls daar kom! :flushed:

danku

2 likes

Is een basic forum, bitch.

5 likes

HAHA dat was een mooie come back :exploding_head:

1 like

Je kunt ff door je eigen posts scrollen. Dat is de enige manier die ik kan bedenken.

1 like

Haha Lula, toch nie zo basic he hiero :call_me_hand:

Thanks, hoe handig!

1 like

Oh ja. Ik forum nooit op mijn laptop. Teveel moeite. Heb jij even geluk @Enthusiasm

2 likes

Hoe krijg je zoā€™n extra titel bij je naam?
Is dat na een bepaald aantal posts, of ergens in te stellen?
Wil er ook eentje :joy:

1 like

dan moet je een formulier invullen, in drievoud, dat ik zal overhandigen aan mijn collega. die is er volgende week weer.
nee grapje moet je ff naar Bedenk een titel voor je medeforummer

9 likes

Ik wilde ff zeggen dat ik vind dat jullie het prima doen als mods! Mag ook wel eens gezegd worden.

(over wat er achter de schermen is gebeurd laat ik me niet uit, ik ben neutraal)

12 likes

Thanks Monkeyslet. Ik weet dat wij niet altijd dezelfde humor delen :grimacing: Maar vind dit wel tof om te horen :two_hearts: Het is minder makkelijk dan het lijkt. Who knew!

2 likes

Alleen maar :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: voor het werk!

En natuurlijk mijn ubercoole titel

3 likes

was gesloten omdat er al een dergelijk topic was! iets met ā€˜karmaā€™ in de titel.

1 like
3 likes

Hoe dan?

Je kunt gebruikers negeren inderdaad, alleen heeft dat niet tot gevolg dat je hun posts niet meer ziet; ze kunnen je dan alleen niet meer taggen of pbā€™en.
Dit vind je in je voorkeuren.

1 like