Ik heb je net even een direct berichtje gestuurd trouwens, zodat we wellicht even kunnen kijken of we kunnen vinden wat er mis is.
is er een optie om gemakkelijk terug naar je gemaakte polls te gaan om resultaten te bekijken na x aantal tijd?
of geef mij even tips hoe ik het snelst bij mijn polls daar kom!
danku
Is een basic forum, bitch.
HAHA dat was een mooie come back
Je kunt ff door je eigen posts scrollen. Dat is de enige manier die ik kan bedenken.
Haha Lula, toch nie zo basic he hiero
Thanks, hoe handig!
Hoe krijg je zoān extra titel bij je naam?
Is dat na een bepaald aantal posts, of ergens in te stellen?
Wil er ook eentje
dan moet je een formulier invullen, in drievoud, dat ik zal overhandigen aan mijn collega. die is er volgende week weer.
nee grapje moet je ff naar Bedenk een titel voor je medeforummer
Ik wilde ff zeggen dat ik vind dat jullie het prima doen als mods! Mag ook wel eens gezegd worden.
(over wat er achter de schermen is gebeurd laat ik me niet uit, ik ben neutraal)
Thanks Monkeyslet. Ik weet dat wij niet altijd dezelfde humor delen Maar vind dit wel tof om te horen
Het is minder makkelijk dan het lijkt. Who knew!
Alleen maar voor het werk!
En natuurlijk mijn ubercoole titel
was gesloten omdat er al een dergelijk topic was! iets met ākarmaā in de titel.
Hoe dan?
Je kunt gebruikers negeren inderdaad, alleen heeft dat niet tot gevolg dat je hun posts niet meer ziet; ze kunnen je dan alleen niet meer taggen of pbāen.
Dit vind je in je voorkeuren.
hoi! ik heb 57 berichten en een membersverzoek gedaan, maar ik denk dat die niet helemaal is doorgekomen! wil een van de mods mij helpen? ik mis het opbiechttopic
Gaat er nu eigenlijk een nieuwe mod komen nu weg is. Want jij bent nu toch de enige mod @Lula? Lijkt mij best heftig in je eentje.
Ja, dat is zeker de bedoeling! Wordt aan gewerkt. Gelukkig gaat het er hier over het algemeen heel vredelievend aan toe. Maar hopelijk zo snel mogelijk.
Ik durf daar niks over te zeggen. Maaarrrrrr!
Wat je zou kunnen proberen is om jezelf een berichtje te sturen. Dan kun je dat aanvullen wanneer je wil, je ziet het resultaat van je werk ook meteen en je kunt door je bericht te editen ook de source opvragen.
Nog handiger:
Gebruik de āvooraf opgemaakte tekstā-optie, dan kun je de raw source mailen naar jezelf!
(Ik weet namelijk niet tot hoe lang na vezenden je je eigen berichten nog mag editen).
En anders is er altijd nog het kladblok op je lokale computer
Ninja-edit: Ik vind je quiz-idee echt geweldig!