Vragen aan de mods en admins

Ik heb nog geen 50 posts maar zie de topics ook staan, ook als ik ben ingelogd. (zal er niet in kijken voelt niet goed maar is niet chill). Was vanmiddag nog niet zo!

4 dagen geleden geplaatst in WJEKW. Nooit meer op een andere plek terug gelezen? Ook geen afscheidstopic voor DeProfessor gezien. Willen jullie dit soms in de doofpot laten verdwijnen?

Ik heb dit niet. Of is het inmiddels aangepast?

Het afscheidstopic had deprofessor zelf geopend en ze wilde zelf dat haar posts verwijderd werden. Daarom is dat topic niet meer te zien, is weggegaan met haar posts!

3 likes

maar, was dat dan een bug? over het members only gedeelte
of waarom konden mensen daar nou in? :C

super scherp joh! dat het iemand is opgevallen. heel helpend

4 likes

@Enthusiasm

2 likes

dank!

1 like

Maar waarom wordt er dan gezegd dat ze het nog onder de post van DeProfessor zouden zetten? Ondanks dat ze zelf haar posts verwijderd wilde hebben, hadden ze op z’n minst zelf nog even een topic kunnen maken met hun kant van het verhaal. Dan had iedereen dat kunnen lezen en dan was het voor mij prima geweest. Ik krijg nu gewoon een hele nare bijsmaak van de manier waarop het nu gegaan is. Als je niet in het WJEKW topic leest/post, weet je dus helemaal niks van dit

Zit op mijn telefoon dus even dubbelpost. Zoals ik net ook aangaf tegen @Botsautobob vind ik de manier waarop ze dit hebben aangepakt gewoon niet de juiste, en schoot me dat op dat moment in het verkeerde keelgat. Op EGF werd van alles beloofd en dat iedereen mocht meebeslissen in alles (voor zover dat kan natuurlijk maar goed), en dan moet ik er nu op die manier achter komen. Ik heb ook het idee dat als ik het toen gepost had er niks aan de hand geweest was, maar omdat ik nu aan het spuit 11en ben het onder een vergrootglas wordt gelegd. En daarnaast, iedereen reageert toch wel eens aangebrand? Het was vooral de combinatie hier zo laat achterkomen + het members only gedeelte dat blijkbaar tijdelijk openbaar stond.

Hoi,

Ik wil even graag wat toelichting geven. Zoals jullie weten hou ik me zoveel mogelijk buiten alle inhoudelijke discussies en bemoei ik me alleen met de techniek. In dit geval echter is het de techniek die tot dit resultaat heeft geleid.

Als eerste: Als je een account opheft, dan heb je de keuze of je het account zelf in zijn geheel wil verwijderen of dat je het account wil anonimiseren. Wil je het account in zijn geheel verwijderen, dan moet je alle posts als eerste verwijderen.

Als tweede: Als je al je posts verwijdert, dan worden ook de topics verwijderd die je hebt aangemaakt. Effectief verwijder je daarmee dus de posts van een hoop andere mensen ook.

Als derde: We hebben expliciet aan De Professor gevraagd wat ze wil: haar posts laten staan en haar account anonimiseren, of haar posts verwijderen en daarna haar account opheffen. Ze heeft er zelf voor gekozen om haar posts te verwijderen.

Dus: ‘De manier waarop ze dit hebben aangepakt vind ik niet de juiste’ – hou er rekening dus mee dat dit een keuze van de professor zelf was en niet die van de moderators. Hebben de moderators niks mee van doen.

Sterker nog, de moderators hebben moeite gestopt in het voorkomen dat een aantal topics die door de professor waren aangemaakt ook zouden worden verwijderd. En niet weinig ook trouwens.

Dat haar account nu geaonimiseerd is heeft ook daarmee te maken - aan haar account hangen nog wat andere zaken vast die we om moeten hangen voor haar account weg kan. Heeft specifiek dus te maken met het feit dat haar account een moderator-account was. En om te voorkomen dat er alsnog dingen onverwacht misgaan hebben we dus een grace period ingebouwd waarin we dit netjes kunnen afronden.

16 likes

Hi, wie kan ik contacteren om mijn forumnaam te wijzigen?

Voor dit soort dingen kun je een pb sturen naar moderators! Gewoon ‘moderators’ als geadresseerde. Dan komt het vanzelf bij de juiste mensen terecht.

1 like

Ik kan opeens niet meer het hamburger theme kiezen. is die weg?

Hoi, net in ‘Forum: meld problemen hier’ heb ik hierop geantwoord.

Zie

Korte samenvatting: het klopt, maar probeer vooral ook eens discourse-classic, Vincent of graceful.

En in je persoonlijke voorkeuren kun je nu aangeven of je de chat wil zien of niet.

Hi Mods!

Ik ben net (weer) nieuw. Maar ik kan het hele zwanger&kinderen subforum niet vinden. Heel gek, heb het opgezocht en zoals aangegeven op home links op ‘alle tags’ geklikt maar dan gebeurt er niks? Krijg alleen de mogelijkheid om te klikken op weer ‘alle tags’ ‘geen tags’ en ‘verzamelen’. Ook met handmatig zoeken kom ik er niet.

Of is het hele subforum gesloten gemaakt voor leden met 50+ posts?

Hoor het graag! Tnx

Dat valt inderdaad onder het sub forum waarvoor je je kunt aanmelden als je 50 berichten hebt geplaatst.

1 like

@360 wat @Nox zegt. Voor het moeder-en-kind gedeelte maken we een uitzondering voor de eis van het postaantal omdat dit vooralsnog zo geregeld is.
Zou je een aanvraag willen doen via die drie streepjes bovenin via Groepen? Zorgen we dat je wordt toegevoegd.

1 like

Hmm wat is eigenlijk de beste manier om je eigen poll snel terug te vinden? :slight_smile: Of kan hier een optie voorkomen?

op je eigen naam klikken en dan op x aantal berichten in dit topic!
dan filtert die het gehele topic op jouw posts
groetjes admin enthusiasm

9 likes

Hey top. Dankjewel.