Vragen aan de mods en admins

Kan ik eigenlijk leden blokkeren ?

Jammer. :frowning:

2 likes

Is het zwanger & kinderen subforum members only / x aantal posts hebben? Ik doe namelijk precies zoals in de handleiding alles op ‘alle tags’ maar het verschijnt maar niet.

Waarom komt er een blauw bolletje te staan bij topics waar ik nog nooit in gepost heb? Heb die topics wel eens doorgelezen, maar nog nooit gepost.

Hoi!

Als je een forumtopic in zijn geheel hebt gelezen, of als je er flink wat tijd hebt doorgebracht, dan wordt het topic automatisch op ‘volgen’ gezet.

Je kunt dat zelf weer uitzetten door op ‘volgen’ te klikken (onderaan het topic), en dan een van de andere opties te kiezen.

1 like

Hoi,

Klopt. Dus je moet even toegang tot het topic aanvragen. Zie een paar posts hierboven hoe dat moet.

https://www.forumfeminarum.nl/u/KatyS/summary haar titel is te lang op mijn mobiel

@KatyS wil je een andere titel? Zo ja, wat? Deze moet wat korter.

1 like

https://www.forumfeminarum.nl/u/Leeuwenhart en deze ook :3 volgens mij zijn dat ze wel. En kan die van mij worden veranderd naar: Valar Morghulis

Aangezien ik ben gestopt met blowen.

1 like

Volgens mij ook die van @Nidorina

Haal friet maar weg

en maak van lekker maar leuk haha

ik ben op mijn werkpc aan het lurken maar nu kreeg ik de vraag of dat ik meldingen wil laten op puppen (pushmelding?) geen idee maar ik denk dat het nogal nutteloos is voor dit forum

oh en was er iets gezegd van topics verbergen? heb het forum een tijdje niet gevolgd

OH haha nee dat jouw titel te lang is =(

1 like

Nee, die van @Nidorina is oké.

He, ik zag in een flits iets over forum games, maar het viel bijna meteen weer weg en nu kan ik het niet meer vinden, kan dat kloppen?

2 likes

Ssssst :wink:

:rofl::rofl: sorry…

Haha ja ik ook net! Ik klikte er op en kreeg een melding dat het niet beschikbaar was. Toen ging ik terug naar de homepage en was het weg.

ik heb wat vragen over de werking van het forum, ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben?!

  • Hoe zet ik het uit dat ik een melding krijg als er nieuwe reacties zijn in een topic waar ik op heb gereageerd?
  • Hoe zorg ik er voor dat ik een melding krijg als iemand op mij antwoord? Ik scroll er nu soms toevallig langs maar anders zie ik het gewoon niet
  • Soms staat er achter een topic naam zowel een grijs bolletje met een getal als een blauw bolletje met een getal, wat betekent dit?
1 like