OH haha nee dat jouw titel te lang is =(
He, ik zag in een flits iets over forum games, maar het viel bijna meteen weer weg en nu kan ik het niet meer vinden, kan dat kloppen?
Ssssst
sorryâŠ
Haha ja ik ook net! Ik klikte er op en kreeg een melding dat het niet beschikbaar was. Toen ging ik terug naar de homepage en was het weg.
ik heb wat vragen over de werking van het forum, ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben?!
- Hoe zet ik het uit dat ik een melding krijg als er nieuwe reacties zijn in een topic waar ik op heb gereageerd?
- Hoe zorg ik er voor dat ik een melding krijg als iemand op mij antwoord? Ik scroll er nu soms toevallig langs maar anders zie ik het gewoon niet
- Soms staat er achter een topic naam zowel een grijs bolletje met een getal als een blauw bolletje met een getal, wat betekent dit?
Meldingen over nieuwe reacties in het topic kun je aanzetten links helemaal onderin het topic, daar kun je ook topics negeren trouwens.
Voor die meldingen voor tags en antwoorden moet je even naar je voorkeursinstellingen. Daar kun je ook van likes instellen wat voor meldingen je ervan wilt krijgen.
Dat grijze bolletje is aantal oude ongelezen berichten in het topic en het blauwe het aantal nieuwe! Die dus zijn verschenen nadat jij voor het laatst in het topic was.
Bedankt voor je reactie.
Meldingen voor antwoorden krijg ik niet ingeschakeld, ik kan niet vinden waar dat in de instellingen staat⊠Ik heb het nu zo:
Moet ik hier dan iets anders instellen? Of zit er nog ergens anders een instellingenknop die ik over het hoofd zie?
Ik krijg wel een melding als iemand een bericht liked maar dus niet als iemand antwoord (van je reactie hier kreeg ik dus geen melding, van je like wel). Heb de instellingen al een paar keer veranderd om uit te testen maar krijg het niet voor elkaar. Voel me echt een n00b haha sorry
Hoi, wellicht helpt de forumhandleiding je wat op weg:
Maakt niet uit joh, dan zei ik het niet duidelijk genoeg. Als je binnen het topic helemaal naar onder scrollt heb je dit:
Wat je waarschijnlijk wilt is normaal, dan krijg je meldingen van citaten en tags, of in de gaten houden als je ook wilt weten of er ĂŒberhaupt nieuwe posts in verschijnen.
Dit screenshot is van mijn eigen account, daar zie je toevallig ook in dat je dus ook hele categorieĂ«n kunt âin de gaten houdenâ. Of juist negeren, als je bepaalde dingen echt nooit interessant vindt. Dat doe je dan wel weer in je Voorkeuren.
Zin in beta-testen?
Jaaa!
Ik wil graag weten of je bij alle games kunt, bijvoorbeeld. Hou er alleen wel even rekening mee dat niet alle games op mobiel werken, maar dat staat op die pagina zelf aangegeven.
En ik zal er af en toe eens een game bijzetten.
Pacman en 2048 werken wel. Kreeg wel wil restarten" toen ik af ging met Pacman.
Kan niet klikken op âgames voor mobielâ etc. Overigens alleen getest even op mobiel (wileyfox)
Ah thanks, het is nu duidelijk haha en heb het gevonden! Nu weet ik ook hoe ik van die irritante meldingen â88 antwoorden in topicnaamâ afkom
En @anon25548216 ook thanks, ik zal die handleiding nog even doornemen! Had hem toen ik hier registreerde wel doorgekeken maar omdat alles toen zoo anders was zei het me allemaal nog niet veel toen, nu waarschijnlijk wel
Hoi allemaal,
excuses voor de onduidelijkheid over die games die ineens even online waren. Omdat deze features nog beter moeten worden getest, zijn ze voorlopig toch nog even niet beschikbaar. Zodra dat wel kan krijgen jullie een update via het update-topic!
Ik kon net in ieder geval bij Mario, maar toen moest ik mijn laptop opnieuw opstarten (accu leegâŠ) en nu krijg ik de melding dat ik geen toegang heb tot het topic.
Zoals het nu is niet⊠maar kunnen we weleens onderzoeken.
Zou het âdrugstopicâ naar âmembers onlyâ verplaatst kunnen/mogen worden ?