Vragen aan de mods en admins

Meldingen over nieuwe reacties in het topic kun je aanzetten links helemaal onderin het topic, daar kun je ook topics negeren trouwens.
Voor die meldingen voor tags en antwoorden moet je even naar je voorkeursinstellingen. Daar kun je ook van likes instellen wat voor meldingen je ervan wilt krijgen.
Dat grijze bolletje is aantal oude ongelezen berichten in het topic en het blauwe het aantal nieuwe! Die dus zijn verschenen nadat jij voor het laatst in het topic was.

Bedankt voor je reactie.
Meldingen voor antwoorden krijg ik niet ingeschakeld, ik kan niet vinden waar dat in de instellingen staatā€¦ Ik heb het nu zo:

grote afbeelding

Moet ik hier dan iets anders instellen? Of zit er nog ergens anders een instellingenknop die ik over het hoofd zie?
Ik krijg wel een melding als iemand een bericht liked maar dus niet als iemand antwoord (van je reactie hier kreeg ik dus geen melding, van je like wel). Heb de instellingen al een paar keer veranderd om uit te testen maar krijg het niet voor elkaar. Voel me echt een n00b haha sorry

Hoi, wellicht helpt de forumhandleiding je wat op weg:

Maakt niet uit joh, dan zei ik het niet duidelijk genoeg. Als je binnen het topic helemaal naar onder scrollt heb je dit:

55

Wat je waarschijnlijk wilt is normaal, dan krijg je meldingen van citaten en tags, of in de gaten houden als je ook wilt weten of er Ć¼berhaupt nieuwe posts in verschijnen.
Dit screenshot is van mijn eigen account, daar zie je toevallig ook in dat je dus ook hele categorieĆ«n kunt ā€˜in de gaten houdenā€™. Of juist negeren, als je bepaalde dingen echt nooit interessant vindt. Dat doe je dan wel weer in je Voorkeuren.

Zin in beta-testen?

1 like

Jaaa!

Ik wil graag weten of je bij alle games kunt, bijvoorbeeld. Hou er alleen wel even rekening mee dat niet alle games op mobiel werken, maar dat staat op die pagina zelf aangegeven.

En ik zal er af en toe eens een game bijzetten.

Pacman en 2048 werken wel. Kreeg wel wil restarten" toen ik af ging met Pacman.
Kan niet klikken op ā€˜games voor mobielā€™ etc. Overigens alleen getest even op mobiel (wileyfox)

Ah thanks, het is nu duidelijk haha en heb het gevonden! Nu weet ik ook hoe ik van die irritante meldingen ā€˜88 antwoorden in topicnaamā€™ afkom :smiley:
En @anon25548216 ook thanks, ik zal die handleiding nog even doornemen! Had hem toen ik hier registreerde wel doorgekeken maar omdat alles toen zoo anders was zei het me allemaal nog niet veel toen, nu waarschijnlijk wel :slight_smile:

1 like

Hoi allemaal,
excuses voor de onduidelijkheid over die games die ineens even online waren. Omdat deze features nog beter moeten worden getest, zijn ze voorlopig toch nog even niet beschikbaar. Zodra dat wel kan krijgen jullie een update via het update-topic!

2 likes

Ik kon net in ieder geval bij Mario, maar toen moest ik mijn laptop opnieuw opstarten (accu leegā€¦) en nu krijg ik de melding dat ik geen toegang heb tot het topic.

Zoals het nu is nietā€¦ maar kunnen we weleens onderzoeken.

1 like

Zou het ā€˜drugstopicā€™ naar ā€˜members onlyā€™ verplaatst kunnen/mogen worden :blush:?

Hoe vind ik mijn genegeerde topics terug, om ze te ont-negeren? Tijdens mn vakantie werkgerelateerde topics genegeerd en wil nu weer kunnen klagen hahaha

De tag ā€œ zwanger en kinderenā€ doet het niet bij mij. Als ik er op druk komen er geen topics naar bovenā€¦ alleen de melding dat er geen nieuwe topics zijn.

Je kunt de topics in zwanger en kinderen pas lezen als je 50 post hebt gemaakt. Net als de andere members only topics.

1 like

Heb ik er nog geen 50 dan?? :face_with_hand_over_mouth:

Haha ik ben geen mod verder hoor maar zie net dat je er meer dan 50 hebt. Je kan dan toegang vragen tot het members only gedeelte. Moet je even in de zoekfunctie zoeken hoe dat moet.

1 like

Kan t niet vindenā€¦ is er een mod aanwezig die me misschien kan helpen??? :blush:

Ik heb dit gevonden in 20 seconden dus je kan ook zelf even wat beter zoeken!

1 like