Ik wil graag weten of je bij alle games kunt, bijvoorbeeld. Hou er alleen wel even rekening mee dat niet alle games op mobiel werken, maar dat staat op die pagina zelf aangegeven.
En ik zal er af en toe eens een game bijzetten.
Ik wil graag weten of je bij alle games kunt, bijvoorbeeld. Hou er alleen wel even rekening mee dat niet alle games op mobiel werken, maar dat staat op die pagina zelf aangegeven.
En ik zal er af en toe eens een game bijzetten.
Pacman en 2048 werken wel. Kreeg wel wil restarten" toen ik af ging met Pacman.
Kan niet klikken op āgames voor mobielā etc. Overigens alleen getest even op mobiel (wileyfox)
Ah thanks, het is nu duidelijk haha en heb het gevonden! Nu weet ik ook hoe ik van die irritante meldingen ā88 antwoorden in topicnaamā afkom
En @anon25548216 ook thanks, ik zal die handleiding nog even doornemen! Had hem toen ik hier registreerde wel doorgekeken maar omdat alles toen zoo anders was zei het me allemaal nog niet veel toen, nu waarschijnlijk wel
Hoi allemaal,
excuses voor de onduidelijkheid over die games die ineens even online waren. Omdat deze features nog beter moeten worden getest, zijn ze voorlopig toch nog even niet beschikbaar. Zodra dat wel kan krijgen jullie een update via het update-topic!
Ik kon net in ieder geval bij Mario, maar toen moest ik mijn laptop opnieuw opstarten (accu leegā¦) en nu krijg ik de melding dat ik geen toegang heb tot het topic.
Zoals het nu is niet⦠maar kunnen we weleens onderzoeken.
Zou het ādrugstopicā naar āmembers onlyā verplaatst kunnen/mogen worden ?
Hoe vind ik mijn genegeerde topics terug, om ze te ont-negeren? Tijdens mn vakantie werkgerelateerde topics genegeerd en wil nu weer kunnen klagen hahaha
De tag ā zwanger en kinderenā doet het niet bij mij. Als ik er op druk komen er geen topics naar boven⦠alleen de melding dat er geen nieuwe topics zijn.
Je kunt de topics in zwanger en kinderen pas lezen als je 50 post hebt gemaakt. Net als de andere members only topics.
Heb ik er nog geen 50 dan??
Haha ik ben geen mod verder hoor maar zie net dat je er meer dan 50 hebt. Je kan dan toegang vragen tot het members only gedeelte. Moet je even in de zoekfunctie zoeken hoe dat moet.
Kan t niet vinden⦠is er een mod aanwezig die me misschien kan helpen???
Ik heb dit gevonden in 20 seconden dus je kan ook zelf even wat beter zoeken!
Ik heb meer dan 50 berichten⦠dus hij zou het moeten doen al.
Dat wat jij stuurt had ik zelf ook al gevonden
O⦠heb over het aanvragen stuk heengekeken.
Sorry hoor
https://www.forumfeminarum.nl/u/Rozabella/summary te lange titel. En die van tering in je oogbal ook nog steeds.
Tering
?? Mis ik iets. Ik vind het vervelend en andere mensen ook.
Tyfus toch