Vragen aan de mods en admins

Ik heb meer dan 50 berichten… dus hij zou het moeten doen al.

Dat wat jij stuurt had ik zelf ook al gevonden

O… heb over het aanvragen stuk heengekeken.

Sorry hoor

https://www.forumfeminarum.nl/u/Rozabella/summary te lange titel. En die van tering in je oogbal ook nog steeds.

Tering :joy:

1 like

?? Mis ik iets. Ik vind het vervelend en andere mensen ook.

Tyfus toch

1 like

Ja, sorry @Fenayi ik moest lachen omdat je tering maakte van tyfus. Ik vond het ook irritant hoor! Maar volgens mij is het al opgelost. Bij mij verspringt de pagina niet meer.

1 like

Hij is al korter gemaakt toch? Of moet ie nog korter

We kunnen het ook als mandje van Tichelaar doen: TYFUS

7 likes

Ik heb er met die van jou recent nog last van gehad. Het gaat echt om 3 tekentjes ofzo denk ik.

Ik heb dit bij @Otzi ook
Jullie?

Of Karper Diem, die vind ik ook wel nice

1 like

Ik heb er bij niemand last van

1 like

Wat bedoel je precies?

Kan er niet gewoon een limiet komen aan woorden voor een titel ofzo? Is misschien minder leuk/spannend maar dit werkt natuurlijk ook niet zo. Niet iedereen heeft en de mensen die het wel hebben vinden het vervelend.

Als mensen een iets te lange titel hebben en ze reageren dan vervolgens op iemand in een topic… Dan is het topic ineens een stukje breder en dat is vervelend scrollen. Niet iedereen heeft dit.

Of bedoel je dit niet?

Wij voeren de titels zelf in dus we kunnen zien of ze te lang zijn. Toen we met de titels startten, wisten we niet dat dit het beeld aan zou passen.

1 like

Ik neem jullie ook niks kwalijk hoor. :heart:

Oh! Ik heb dat niet…
gebruik je een comp of een mobiel?

Ik heb een Apple mobiel en bij mij doet ie dat niet

Mobiel. Zoals ik al erbij zei… Ook niet iedereen heeft er last van bij dezelfde mensen. :slight_smile: Ik ben toevallig 1 van die mensen die het wel heeft helaas. Maar ik zou het wel fijn vinden als er een oplossing komt? Want ik voel me echt een zeikwijf als ik nu hier steeds iedereen ga melden haha.

1 like

Gekke vraag misschien en weet niet of hij al vaker gesteld is…
Wie betaald nu eigenlijk dit topic?
Op EGF werd over gesproken de kosten de delen of dit door middel van reclame op te lossen. Is dit nu een gratis forum of hoe zit het nu?
Anders zou ik graag een kleine bijdrage doen namelijk!

2 likes