Vragen aan de mods en admins

Ja dit vind ik dus zo verwarrend! Is er meer?? Nee?? Wat is de verassing van het blauwe bolletje vandaag?

3 likes

Ik heb er volgens mij overheen gelezen, maar vanaf hoeveel post kan ik meedoen met het what are you wearing topic? Dat was altijd mijn lievelings.

50

2 likes

50 inderdaad
 zodra je zover bent even een verzoekje sturen om bij members only te komen! vind je onder de drie streepjes bovenin bij Groepen.

2 likes

& @Koffiekopje dank je!

Knipsel

Ik ben hier al sinds gisteravond mee bezig en ik kom er NIET uit.
Overal lees ik dat je onder je profielfoto-instellingen de regulartitel aan/uit kan zetten maar ik zie alleen dit!
Ben ik nou echt zo blind als een paard, of wat doe ik verkeerd?


Bij mij is het zo. Raar zeg!

Nee hoor, ben je niet. Het klopt wel wat je zegt alleen komt die titel pas in beeld wanneer je 'm automatisch krijgt toegekend. Komt vanzelf een keer!

leuke uitdrukking trouwens @Gelatelli, zo met je avatar

1 like

Godzijdank, ik ben net zelfs stiekem op mijn werk gaan inloggen omdat ik dacht misschien kan het alleen op pc ipv mobiel. De stress van snel schermen moeten wegklikken werd me teveel haha

1 like

misschien echt een hele domme vraag, maar wat is precies het verschil tussen leestijd(bij mij 6d) en recent read time (3d)? ik heb er op gezocht maar ik kon het niet vinden

2 likes

Even een vraag, is profiel afschermen hier ook een mogelijkheid? Zo nee, is het misschien een optie om het te overwegen? Ik wil eigenlijk niet geheel anoniem zijn, maar ik vind het wel prettig dat iemand die mij (her)kent niet mijn gehele geschiedenis in 1 x door kan gaan. Ik vond het iig op EGF prettig dat het wel kon.

9 likes

Even vlug uit mijn hoofd:
Read time is tijd gelezen op het forum,
Recent read time is tijd gelezen in de afgelopen maand.

Die waarden moet je overigens met een korreltje zout nemen - als je de pagina voor je hebt en je leest niet actief maar de pagina is wel geopend dan wordt dat ook meegeteld volgens mij.

1 like

Nee, dat zit er helaas niet in. De posts die je in afgesloten topics zet zijn overigens niet voor gewoon publiek te zien, alleen de mensen die ook in die topics mogen kunnen die zaken zien.

1 like

Bedankt voor je snelle reactie! Jammer, ook tussen de mensen die in de afgesloten gedeeltes zitten, kunnen natuurlijk mensen zitten die je kent. Ik vind het dan niet zo’n prettig idee dat ze zonder enige moeite al mijn posts kunnen zien. Maar dan moet ik gewoon even afwegen of ik selectiever wil zijn in wat ik post of dat ik geen outfits/foto’s van m’n huis etc deel. Zit het toevallig nog in de planning om het minimaal aantal posts voor afgeschermde topics te verhogen?

Hoi,

Ik snap je gedachte. Het is een beetje lastige kwestie, want uiteindelijk is het vooral ook een beleidskwestie wat voor soort forum of omgeving je hebben wil.

Dit forum is opgezet met als doel open communicatie te bevorderen en de bouwers ervan hebben daar ook hele duidelijke ideeĂ«n over. Een groot nadeel van afgesloten profielen volgens de bouwers is dat je niet echt weet met wie je kletst, waardoor juist ook de drempel om dingen met elkaar te delen hoger kan worden. Juist doordat je ‘weet’ wie je kletsgenoten zijn is het makkelijker om vertrouwen op te bouwen.

Overigens is het altijd verstandig om niet helemaal rĂŒcksichtslos informatie te delen op het internet, zie eventueel ook de informatie daarover in het privacystatement.

Wat betreft het minimum aantal posts: dat blijft op 50. Het is overigens geen automatisme, de moderators kijken wel goed naar wie een aanvraag doet om bij de besloten topics te mogen. En iemand die alleen 50 keer ‘ja, leuk!’ of ‘vind ik ook!’ post wordt dan ook niet toegelaten. Daarnaast kijken de moderators ook mee of mensen wel actief blijven en niet alleen even actief zijn geweest om alleen bij die topics te kunnen en daarna niks meer te doen.

1 like

Komen de spelletjes nog terug:?

Zo ziet het forum er uit op mijn gsm in de browser. Denk de header is te groot wat ik denk komt door het logo.

@Nescio ik was trouwens aan het denken aan dat logo en denk dat ik de oplossing heb. Stuur je nog wel een pm

1 like

Ik heb linksbovenin zo’n zwart blokje in beeld. Meer mensen er last van?

2 likes