Vragen aan de mods en admins

Voortschrijdend inzicht, @Fenayi! Met de kennis van nu. De oplossing is er dus al.

@Sam.so.niet Het forum draait op het moment op reservecapaciteit van servers die mijn vriend, @anon25548216, in beheer heeft. Op die manier kon het voorlopig gratis en zonder reclame. Heel fijn om te horen dat je zou willen bijdragen, maar voorlopig is dat niet nodig en draait t wel door zo!

9 likes

Ik heb vanmiddag per ongeluk op dat toetertje gedrukt (vanaf mobiel) en nu heb ik daar steeds een blauwe stip. Ongelezen berichten denk ik. Kan ik dat uitzetten? Mijn oog valt er steeds op :grimacing:

Mag krijgen = krijgt
kan ook nog

Sorry voor de herhaling, maar iemand enig idee? :relaxed:

Shit. Ik had mijn vraag in persoonlijke vragen topic aangepast en nu kan ik er niet meer heen want krijg ik een foutmelding. :scream:

1 like

Ja, bij je instellingen. Onder interface.

1 like

Volgens mij is hij zojuist opgesplitstā€¦ kreeg ook een melding

Klopt! Het opsplitsen heb ik net gedaan omdat een van de laatste berichten in het topic stuk was en daardoor wilde het hele topic niet meer.

Door de laatste paar posts naar een nieuw topic te verplaatsen werkt het oude topic weer. Niet helemaal fraai, maar wel effectief in elk geval! Kunnen jullie met het oude topic weer verder!

Bij voorkeuren > categorieĆ«n en dan onder het kopje ā€˜genegeerdā€™ staat er een linkje met ā€˜genegeerde topics tonenā€™. Edit: misschien werkt dit ook wel https://www.forumfeminarum.nl/latest?state=muted

2 likes

Thanks! Ik wist dat ik nog ergens op moest reageren maar kon het niet terug vinden tussen alle topics :disappointed_relieved:

2 likes

Jaa dankjewel! Je link werkt en ik kan het nu ook onder instellingen vinden, had alles afgezocht maar blijkbaar over dat linkje heen gekeken :blush:

1 like

Als ik een groeps PB maak, kan ik dan naderhand mensen toevoegen?
En als dat zo is zien de toegevoegde mensen dan alle voorgaande berichten?

Je kunt sowieso nog mensen toevoegen. Moet je even naar het allereerste bericht gaan, daaronder staat de mogelijkheid tot uitnodigen. En ja, als het goed is, kunnen ze alles lezen.

Bedankt voor je snelle antwoord!

Ik dacht dat jij ook admin was haha

Zie jou best vaak tips geven en mensen helpen!

Ah oke! Lijkt me ook flink inspannend om mod te zijn dus snap het als dat naast werken etc niet lukte.

ezgif-3-817a68353b

18 likes

Ik zie regelmatig een blauw rondje onder fotoā€™s, wat is dat?