Vragen aan de mods en admins

Je kunt sowieso nog mensen toevoegen. Moet je even naar het allereerste bericht gaan, daaronder staat de mogelijkheid tot uitnodigen. En ja, als het goed is, kunnen ze alles lezen.

Bedankt voor je snelle antwoord!

Ik dacht dat jij ook admin was haha

Zie jou best vaak tips geven en mensen helpen!

Ah oke! Lijkt me ook flink inspannend om mod te zijn dus snap het als dat naast werken etc niet lukte.

ezgif-3-817a68353b

18 likes

Ik zie regelmatig een blauw rondje onder foto’s, wat is dat?

Ja dit vind ik dus zo verwarrend! Is er meer?? Nee?? Wat is de verassing van het blauwe bolletje vandaag?

3 likes

Ik heb er volgens mij overheen gelezen, maar vanaf hoeveel post kan ik meedoen met het what are you wearing topic? Dat was altijd mijn lievelings.

50

2 likes

50 inderdaad… zodra je zover bent even een verzoekje sturen om bij members only te komen! vind je onder de drie streepjes bovenin bij Groepen.

2 likes

& @Koffiekopje dank je!

Knipsel

Ik ben hier al sinds gisteravond mee bezig en ik kom er NIET uit.
Overal lees ik dat je onder je profielfoto-instellingen de regulartitel aan/uit kan zetten maar ik zie alleen dit!
Ben ik nou echt zo blind als een paard, of wat doe ik verkeerd?

Bij mij is het zo. Raar zeg!

Nee hoor, ben je niet. Het klopt wel wat je zegt alleen komt die titel pas in beeld wanneer je 'm automatisch krijgt toegekend. Komt vanzelf een keer!

leuke uitdrukking trouwens @Gelatelli, zo met je avatar

1 like

Godzijdank, ik ben net zelfs stiekem op mijn werk gaan inloggen omdat ik dacht misschien kan het alleen op pc ipv mobiel. De stress van snel schermen moeten wegklikken werd me teveel haha

1 like

misschien echt een hele domme vraag, maar wat is precies het verschil tussen leestijd(bij mij 6d) en recent read time (3d)? ik heb er op gezocht maar ik kon het niet vinden

2 likes

Even een vraag, is profiel afschermen hier ook een mogelijkheid? Zo nee, is het misschien een optie om het te overwegen? Ik wil eigenlijk niet geheel anoniem zijn, maar ik vind het wel prettig dat iemand die mij (her)kent niet mijn gehele geschiedenis in 1 x door kan gaan. Ik vond het iig op EGF prettig dat het wel kon.

9 likes

Even vlug uit mijn hoofd:
Read time is tijd gelezen op het forum,
Recent read time is tijd gelezen in de afgelopen maand.

Die waarden moet je overigens met een korreltje zout nemen - als je de pagina voor je hebt en je leest niet actief maar de pagina is wel geopend dan wordt dat ook meegeteld volgens mij.

1 like