Ja, bij je instellingen. Onder interface.
Volgens mij is hij zojuist opgesplitst⦠kreeg ook een melding
Klopt! Het opsplitsen heb ik net gedaan omdat een van de laatste berichten in het topic stuk was en daardoor wilde het hele topic niet meer.
Door de laatste paar posts naar een nieuw topic te verplaatsen werkt het oude topic weer. Niet helemaal fraai, maar wel effectief in elk geval! Kunnen jullie met het oude topic weer verder!
Bij voorkeuren > categorieĆ«n en dan onder het kopje āgenegeerdā staat er een linkje met āgenegeerde topics tonenā. Edit: misschien werkt dit ook wel https://www.forumfeminarum.nl/latest?state=muted
Thanks! Ik wist dat ik nog ergens op moest reageren maar kon het niet terug vinden tussen alle topics
Jaa dankjewel! Je link werkt en ik kan het nu ook onder instellingen vinden, had alles afgezocht maar blijkbaar over dat linkje heen gekeken
Als ik een groeps PB maak, kan ik dan naderhand mensen toevoegen?
En als dat zo is zien de toegevoegde mensen dan alle voorgaande berichten?
Je kunt sowieso nog mensen toevoegen. Moet je even naar het allereerste bericht gaan, daaronder staat de mogelijkheid tot uitnodigen. En ja, als het goed is, kunnen ze alles lezen.
Bedankt voor je snelle antwoord!
Ik dacht dat jij ook admin was haha
Zie jou best vaak tips geven en mensen helpen!
Ah oke! Lijkt me ook flink inspannend om mod te zijn dus snap het als dat naast werken etc niet lukte.
Ik zie regelmatig een blauw rondje onder fotoās, wat is dat?
Ja dit vind ik dus zo verwarrend! Is er meer?? Nee?? Wat is de verassing van het blauwe bolletje vandaag?
Ik heb er volgens mij overheen gelezen, maar vanaf hoeveel post kan ik meedoen met het what are you wearing topic? Dat was altijd mijn lievelings.
50
50 inderdaad⦠zodra je zover bent even een verzoekje sturen om bij members only te komen! vind je onder de drie streepjes bovenin bij Groepen.
Ik ben hier al sinds gisteravond mee bezig en ik kom er NIET uit.
Overal lees ik dat je onder je profielfoto-instellingen de regulartitel aan/uit kan zetten maar ik zie alleen dit!
Ben ik nou echt zo blind als een paard, of wat doe ik verkeerd?