Wat je even kwijt wil #50

Vrienden van me hebben het huis gekocht van haar ouders. Eerst was ik een beetje jaloers omdat zij een huis kunnen kopen en ik niet. Maar later bedacht ik me dat ze náást haar ouders/zijn schoonouders gaan wonen. Hahaha :joy: Echt erg van me, maar ik zou daar echt geen trek in hebben.

9 likes

Gelukkig heb ik nog contact met haar, dus wie weet dat ik in de toekomst weer met haar ga werken :blush:

2 likes
4 likes

Mijn broer woont ook naast zijn schoonouders (huis goedkoop overgekocht van grootouders van haar). En nu willen ze graag verhuizen. Maar mag niet van die schoonouders, want die willen niet dat er vreemden naast hun komen wonen. Haha dus daar ben ik nu ook niet meer jaloers op.

10 likes

Ola! Is er ook een topic waarin ik forum gerelateerde vragen kan stellen? Misschien is dit allang eerder besproken, maar sinds een aantal dagen heb ik in dark mode een witte balk onderaan mijn scherm. Weet iemand hoe en of die balk weg kan?:slight_smile:

3 likes

Sinds de update van het forum heb ik hier ook last van! Best irritant haha. Er moet een spiegel optie komen voor de linkshandigen zodat de hartjes rechts op het scherm staan…

9 likes

Ik heb ook sinds kort allemaal super veilige wachtwoorden die ik in mijn iCloud sleutelhanger bewaar (waardoor hij alles automatisch aanvult en ik ze niet hoef te onthouden). Maar nu zit ik sinds kort weer af en toe op een computer van de uni en daar kan dat natuurlijk niet dus moet ik inderdaad steeds het wachtwoord opzoeken en overtypen. Wat een gedoe haha, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik die heb onthouden.

1 like

Bedankt voor de titel :skull:

7 likes

Omg ik kan nu terugscrollen in topics zonder dat de pagina steeds verspringt!! :cheer:

14 likes

Ugh het is nog donker. Die zomertijd slaat echt nergens op :angry:

En ik wil weer even wat meer sporten dus ik ga deze week drie workouts doen en proberen elke dag tien minten te springtouwen

2 likes

Met wout?

6 likes

zeker niet ik mot geen spaghettiarm

Ik haaaat thuis sporten. Maar wel actief de maandag begonnen.

8 likes

Ik wil graag de volle maan bedanken voor deze geweldige nacht met te weinig slaap.

17 likes

Oh was dat het! Mijn kat heeft me ook echt 3x wakker gemaakt vannacht, wat n ellende.

2 likes

Heb best zin in deze week. Vandaag iedereen shocken met m’n haar, Morgen airco, donderdag vaccinatie. Maar zin in de vijf dagen werk? Nope.

5 likes

Ik denk ook de overgang naar zomertijd. Lekker actief tot laat en vroeg wakker
:ghost:

1 like

@Dommel hè, de hartjes zaten toch altijd al links? Hoezo hebben jullie dat dan nu, zijn ze net een stukje opgeschoven naar je duimplek? Of herinner ik me nu al de oude lay-out niet meer goed??

1 like

Echt een horror combi haha. Ik ben al een uur later naar bed gegaan ook haha.

1 like