Vragen aan de mods en admins

Missch gaat het hier al over in 1 van de topics, maar is het niet meer mogelijk om de reacties in 1 oogopslag op het oorspronkelijke bericht te zien?

Volgens mij zijn er ook genoeg mensen die blij zijn met deze aanpassing. Maar het korte antwoord is nee, dat kunnen wij niet veranderen. Ze zullen altijd wel voor iemand op een onhandige plek staan.

2 likes

Daar hebben wij geen hand in. Dat is de software zoals deze geleverd wordt. Tenminste, ik weet niet wat je bedoelt met twee plekken. Ik zie alles rechts. Maar als dat zo is, is het geen keuze vanuit ons.

Oh zo. De emoticon die het meest gekozen is, staat het meest links. Dus er zit een volgorde in, het loopt af.

1 like

Hi mods, sinds een paar dagen kan ik niet meer met een emoji reageren op posts. ik kan het hartje aanklikken en dan verschijnen de emojis maar als ik er eentje aan wil klikken, verdwijnt het. Ik heb het dark theme trouwens mocht dat er iets mee te maken hebben?

2 likes

Is dit met telefoon of desktop/laptop?

Telefoon!

Ik heb hetzelfde probleem. Ook op mijn telefoon. Als ik eerst het hartje aanklik kan ik het daarna nog wel aanpassen.

2 likes

Ik heb dit ook!

Je kan de moderators een pm sturen, zie FAQ

Is het misschien mogelijk dat ‘delen met’ icoontje weer onder de drie puntjes te zetten bij elke post? Ik druk er zo vaak ineens op dat ik bang ben een keer per ongeluk het forum met m’n collega’s te delen

Snap ik, maar superfijn dat eraan gewerkt wordt!

Missch ging het hier al over in 1 van de topics, maar is het niet meer mogelijk om alle reacties (in 1 oogopslag) op/onder het oorspronkelijke bericht te zien?

Vond het wel handig, wanneer ik topics teruglas om alle reacties onder elkaar te zien (en ook niet dubbel te reageren)

Vind het ook heel jammer (en onbegrijpelijk) dat dit veranderd is. Op desktop is het er nog wel, hoewel ik niet zeker weet of dat in alle themes is, iig in Dark.
Ga er wel achteraan maar kan niks beloven.

3 likes

Ik krijg nu elke dag een of meerdere melding van good reply/great reply. Vroeger kreeg ik dat nooit. Er staat ook een cijfer naast iets van 1800 ofzo Idk, maar kan ik dat uitzetten?

Is verder geen issue hoor, maar dan denk ik steeds het een reply en dan is het dat

1 like

Moet je niet zulke leuke posts schrijven :stuck_out_tongue: Nee serieus, we gaan kijken naar welke badges uit kunnen want het zijn er wel erg veel.

2 likes

Kom ik weer, maar: bij het thema Material Design for Discourse zie je het nog wel.

1 like

Lief dat je de moeite neemt om dit te vermelden alleen heeft dit theme op het moment een probleem op mobiel :frowning_face: dat staat in het ‘problemen’ topic.

1 like

Bedoel je de witte blokjes? Ik vind dat geen heel storend probleem, als je graag reacties wil zien bij posts vind ik het alsnog wel een aan te raden thema!

Er zitten overigens meer bugjes in, de meesten wel eens eerder gemeld volgens mij. Kan ik dat soort dingen ook zelf direct bij de makers melden eigenlijk? Scheelt jullie weer werk.

Ja, dat idd.
Het is handiger als wij dat doen, dan houden we het overzicht. Heel veel werk is het ook niet hoor, en het hoort er gewoon een beetje bij.