Vragen aan de mods en admins

Voorgaande jaren was er geloof ik een soort samenvatting van het jaar op het forum feminarum geloof ik. Vond dat super leuk om te lezen. Is dat dit jaar niet?

8 likes

Bij mij deed dat het weer nadat ik de cookies had verwijderd!

1 like

Ik kan er alleen op klikken als ik helemaal onderaan het topic sta. Maar dan heb ik er niks meer aan. :sweat_smile:

Het is bij mij gekomen sinds de update met de avatars bij de actieve/ongelezen topics.

Wat was ook al weer de truc om je eigen pbs te lezen? Ik zie dit

Een ander theme gebruiken vrees ik, dark heeft een probleem atm.

Ahh jammer!

1 like

Je kan de text selecteren dan kan je t wel lezen.

1 like

Ik had het inderdaad als een soort hackergirl gekopieerd :sunglasses: thanks

1 like

Ik heb sinds een paar dagen dat als ik naar beneden wil scrollen ik gelijk naar het allerlaatste bericht ga.
Normaal had ik dit niet.
Komt dit door de laatste updates?

9 likes

Heb ik het FF jaaroverzicht gemist? :frowning:

1 like

Is (nog) niet geweest dit jaar

Ik heb sinds een week of 1,5 week dat het forum via m’n telefoon (iPhone SE) niet meer goed lijkt te synchroniseren met m’n iPad zodra ik daarmee op het forum zit. Ik kom in topics dan niet meer bij het laatst gelezen bericht, maar bij het bericht waar ik gebleven was op het apparaat wat ik op dat moment gebruik. En dat verschilt dus omdat ik constant wissel tussen apparaat. Bij allebei gebruik ik het forum gewoon via de internet browser overigens

2 likes

Sinds enige tijd heb ik geen toegang meer tot het members only-gedeelte, omdat ik een tijd bijna niet had gepost. Begrijpelijk, maar ik vraag me af wanneer ik weer toegang kan krijgen? Is daar ook een minimaal aantal posts voor nodig in een bepaalde periode? @moderators

Hiervoor gelden weer dezelfde regels als normaal. Na de verwijdering weer 30 dagen actief en meer dan 50 relevante berichten geplaatst.

1 like

Dat kun je zelf hoor, in de voorkeuren van je account.

2 likes

Ik likete je post al helemaal enthousiast, maar het lukt me niet. Ik zie bij voorkeuren in mijn account mijn titel wel, maar ik kan deze niet wijzigen, lijkt het. Had al even bij de FAQ gekeken, maar daar zie ik het ook niet tussen staan. Weet jij hoe ik voor elkaar kan krijgen?

3 likes

Lukt mij ook niet. Net zoals @Fredje zie ik wel mijn titel, maar kan er niet op klikken of iets wijzigen.

2 likes

Oh sheesh ik vergat even dat daar een probleem mee is, of een bugje of ze hebben het er uit gehaald, had ik helaas nog geen duidelijkheid over gekregen.
Sorry! Ik zal ze vanavond voor jullie verwijderen.

3 likes

Die van mij mag blijven hoor, was gewoon benieuwd of het werkte (het wijzigen) :grin:

Oh wijzigen niet! Je kunt jezelf geen titel geven. Dat zou niet handig zijn, dan kon je jezelf moderator noemen ofzoiets en misverstanden scheppen.

4 likes