Vragen aan de mods en admins

Hij is er inderdaad niet als je de app gebruikt. Hopelijk verandert dat nog. Als je direct in je browser naar de url gaat wel!

1 like

En de PBā€™s in dark theme? De teksten die je zelf stuurt zijn onleesbaar in een wit vlak:.

1 like

Het forum is bij mij nu een paar dagen echt heel traag. Fotoā€™s laden niet of heel langzaam. En de pagina verversen langzaam. Ik heb al alle openstaande apps gesloten, telefoon opnieuw opgestart, wifi/4G maar het helpt niet terwijl andere sites wel oke laden.
Is dit probleem herkenbaar?

23 likes

Ja ik ook

1 like

Heb ik ook helaas :c

2 likes

Viel mij vandaag ook op. Ligt dus niet aan mijn telefoon of bereik

2 likes

Hahaha en ik ging steeds van mijn WiFi af omdat ik dacht dat het aan mā€™n WiFi verbinding lag maar merkte indd geen verschil

Ik heb het pas sinds vandaag, maar het is echt niet te doen. Dacht dat het aan het dorpse internet bij mijn ouders lag :joy:

2 likes

Het lukt me niet om hierbij fotoā€™s up te loaden, wat kan ik doen?

2 likes

Zoals ook al als tip werd gegeven in het desbetreffende topic, plaats je je bericht, voordat de afbeeldingen daadwerkelijk zijn geupload. Kwestie van net even wat langer wachten dus.

2 likes

En ook pas de volgende foto toevoegen als de eerste helemaal klaar is @ZusjevanJoost , anders gaat het alsnog mis. Als je zoā€™n vraagteken ervoor ziet staan kun je de volgende pas toevoegen. Eerder kon je toch meerdere fotoā€™s in 1 keer selecteren vanuit je galerij? Dat is verdwenen of niet?

Kan wel, maar Ć©Ć©n tegelijk gaat beter.

Dit heb ik ook gedaan, anders zou ik het niet hier vragen. Heb het scherm ruim 5 minuten open laten staan.

Maar ik ga het nog eens 1 voor 1 proberen!

Dat zou ook weer niet moeten, we zullen t in de gaten houden.

2 likes

Is het mogelijk om van 1 topic je meldingen van likes uit te zetten? Of gewoon Ć¼berhaupt de meldingen van 1 topic, terwijl je hem nog wel volgt? Of is dat te ingewikkeld

Nee zoiets zou niet kunnen helaas!

2 likes

Ah jammerrrr. Thanks voor de reactie!

1 like

Achteraf snap ik het niet helemaalā€¦. Volgen IS meldingen ontvangen van een topic. Hebben we het wel over hetzelfde?

1 like

Hmm nu ben ik confused hahaha. Ik bedoel: ik vind het chill om het topic te volgen zodat ik kan zien wanneer er nieuwe dingen zijn geplaatst (bij ongelezen topics zegmaar), maar ik hoef niet per se meldingen te ontvangen van als mensen mā€™n berichten in dat topic hebben geliked. Maar volgens mij krijg je ongeacht of je het topic volgt (behalve als je 'm op negeer hebt), sowieso meldingen toch?

2 likes

Je krijgt alleen meldingen van nieuwe posts bij ā€˜watchingā€™. Als je geen meldingen wil maar wel wilt weten of er nieuwe posts zijn doe je ā€˜trackingā€™.
Sorry even alleen in het Engels maar in de faq staat ook de NL naam.

Likes krijg je wel of niet door je like instellingen. Dat kun je niet op topicniveau instellen.