Wat je even kwijt wil #62

past wel met de sferen die je er achteraf mee hebt op wc

2 likes

Dit meen je niet

1 like

Ik voel me soms best eenzaam. De laatste tijd zijn er een aantal vrienden die afspraken afzeggen (wel weer een nieuwe datum gepland) maar mijn hoofd gaat dan meteen van: ja ze vinden me stom. Zo irritant! En dan ga ik nadenken en denk ik ‘ja zoveel vrienden heb ik ook niet’ terwijl dat onzin is want ik heb een fantastische partner en kind maar aaargh… Het gevoel van eenzaamheid is zo naar… Herkent iemand dit?

14 likes

Misschien fijn om te weten dat over dit onderwerp een topic is. Als je wat langer hier meeschrijft kun je er toegang toe krijgen.
Meer info vind je in de FAQ.

3 likes

Ik probeer via ticketswap een kaartje te kopen voor een concert vanavond en echt een nanoseconde na de melding dat er een kaartje is, is het al gereserveerd :fu:.

En net verkocht iemand er een die al 1438 kaartjes had verkocht. Dat is bizar en lijkt me niet helemaal fris…

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Vragen aan de mods en admins

Ja ik haat Ticketswap. Ik ben altijd razendsnel en het is nog niet snel genoeg.

2 likes

Ja en nu doet die app het ineens niet meer als ik wifi aan heb staan? Alleen op 5g en dan komen de meldingen niet door. Hate it

Die meldingen zijn altijd te laat. Als je echt een kaartje wil moet je gewoon de hele tijd de app open hebben staan en refreshen (maar niet te vaak, want dan word je geblokkeerd). Als er een ticket op gereserveerd staat alert blijven, want die komem vaak nog vrij. Zo heb ik na trial and error en veel gevloek een aantal keer toch een kaartje kunnen bemachtigen.

Ok nou dan ben ik dus geblokt als ik op m’n wifi zit. Wtf is dit voor een kutapp :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:? Voor verkopen prima maar dit is echt ridic

Als ik donderdag niet ziek was geweest had ik toen gewoon kunnen gaan 🥹🥹

1 like

:open_mouth: hoezo dat?

Ik haal altijd m’n telefoon van de lock, scheelt ook weer een miniseconde

Ik vind dit ook echt de domste naam ooit. Ik bedoel stel ik heb daar zin in en stuur iemand voor een boodschap dan gaat het dus zo:

“ wat moet ik halen?”
“ doe maar chips”
“ welke?”

“ graag lays hieperde… laat maar doe maar paprika”

2 likes

Dan denkt ie dat je een bot bent

1 like

VERDOMME HET IS GELUKT toch naar White Lies vanavond :sob::sob:

64 likes

Update op het kapperverhaal: het bleek ook helemaal scheef geknipt zag ik vanochtend toen mijn haar goed droog en in model was :smiling_face_with_tear: De leidinggevende heeft het netjes geknipt, bood 100x haar excuses aan, ik kreeg gratis producten mee en het belangrijkste: ze gaat de kapster in kwestie aanspreken en het in de gaten houden. Volgende keer weet ik welke kapster ik kies :+1:t3:

32 likes

Aah ik verhuis en ik ben er de hele tijd zo emotioneel van. Ik houd zoveel van het appartementje waar ik nu woon, ik heb het gevoel hier echt volwassen geworden te zijn. De gelukkigste periode van mijn leven heeft zich hier afgespeeld en mentaal is dat gekoppeld aan dit appartement. Om nu alles leeg en in dozen te zien is so sad :frowning: Het is uiteindelijk beter om te verhuizen (is mijn eigendom, is groter en comfortabeler en mijn katten zullen meer ruimte hebben) maar het blijft emotioneel wel lastig.

Trouwens ook wel crazy: ik zag de makelaar deze morgen, en hij zal aan de nieuwe huurder maar liefst € 250 per maand meer huur vragen. Dan komt de totaalprijs op meer uit dan de lening voor mijn koophuis, echt absurd.

26 likes

ik ben één van mn nieuwe handschoenen kwijtgeraakt en ben er al 3 dagen in een slechte bui door😡

1 like

Volgens mij is de GGD heel bang dat ik niet op mn vaccinatieafspraak kom :joy: benieuwd hoeveel herinneringen ik nog krijg de komende dagen

11 likes

De meeste geniale website die ik gebruik, is toch wel https://karencheck.com/.

Je kunt dan Etsy users invullen en je krijgt dan al hun reviews te zien. Zodat je weet of je met een Karen dealt :joy:

14 likes

Heb je wel eens een resultaat er uit gekregen? Dat diegene als Karen aangemerkt werd.

2 likes