Vragen aan de mods en admins

Waarom is het FF boulevard topic gesloten? Of is het misschien per ongeluk gegaan?

2 likes

Denk dat het noemen van Yvonne de druppel was :stuck_out_tongue:

3 likes

Naar aanleiding van deze vraag. Is het misschien mogelijk dat er een apart topic komt voor de gas/energiecrisis? Voor vragen over contracten, bezuinigen, nieuwsberichten etc.

5 likes

Daar zijn we al over in gesprek.

2 likes

Oke top, wist zelf ook (nog) geen goede TT haha. Dankje.

Oh heb maar één geopend maar moet eerst worden goedgekeurd? Pas gerust de titel aan.

1 like

Is er een manier om een Instagram reel als filmpje te plaatsen? Zoals bij een YouTube linkje? Als ik de link plaats en wacht dan maakt ie er een foto van

@moderators mogen het bioscoop- en filmtopic samen worden gevoegd?

5 likes

Is er ook een plek waar vacatures geplaatst mogen worden?

1 like

Wellicht ken je de Nationale Vacaturebank of LinkedIn?

1 like

Nee, dat valt voor ons onder de commerciële berichten en aankondigingen van organisaties/bedrijven.

@Evert he nee joh nog nooit van gehoord

@Lula duidelijk, thanks!

1 like

Is het forum bij iedereen tergend langzaam vandaag?:sweat_smile: krijg maar de helft geladen en duurt alsnog heel lang, bij andere sites is het niet. Nu ja tijd om wat anders te doen

9 likes

Alleen foto’s laden bij mij niet

Edit: vals alarm, werkt nu wel weer

1 like

ik vind het wel grappig dat iemand je bericht verplaatst en er dan niet op antwoord :wink:

1 like

op m’n computer lijkt het nu wel te werken maar op m’n telefoon niet.
kon de zoekfunctie dus niet efficient gebruiken anders was ik naarh et meld-problemen-hier o.i.d. topic getogen.

1 like

Da’s expres sgat, even kijken wat de reacties zijn :wink:

1 like

ah shit, verpest ik net zelf de zaterdagmiddag-relsessie

4 likes

Bij mij hetzelfde. Ik zat al te klagen over traag internet, maar dat was dan denk ik toch niet het probleem

4 likes

Bij mij laden afbeeldingen ook niet inderdaad.

1 like