helaas, geweigerd
Misschien kan het “90 Day Fiancé” topic veranderd worden in iets van TLC/sisterswives? Dat topic kan wel wat leven gebruiken. Is nu nogal doodgebloed.
Sorry dit is geen nieuws maar aangezien iedereen J.Lo (terecht) haat, ik kwam dit net en tegen en geniet hiervan:
Hahahahahhahahaha dat loopje erheen zo vol zelfvertrouwen en die man maar who who who
Ik hou echt van deze anti J.lo trend, mensen hebben eindelijk het licht gezien.
er zou " te weinig animo" zijn voor een eigen topic…
maar kijk naar alle hartjes in mijn laatste 2 posts
als iedereen deze post nou even liket voor een eigen sister wife topic!??!!
Het regime kennende hebben ze daar weinig boodschap aan
ik strijd gewoon verder voor m’n girls janelle en christine!!! die verdienen een eigen topic
Ik wil een ‘Medisch Centrum West’ topic.
Ik heb dit helaas niet gevolgd maar hou wel van wat thee, waarom is JLo precies stom?
Teveel om op te noemen maar het komt allemaal neer op het feit dat al haar muziek gejat is van anderen en voor een groot deel ook niet door haar gezongen is.
Dat probeert ze nu te rectificeren door opeens heel sneu te doen dat ze nooit serieus genomen werd in de muziekwereld en “ze heeft zanglessen gehad” en nu ze weer met Ben is komt er weer een nieuw album, met onder andere het nummer “Dear Ben part 2”. How convenient.
Maar als je echt de details wil weten moet je deze video kijken. Het commentaar van deze dame is ongenuanceerd maar het bewijs spreekt voor zich.
Ik vind het een beetje… ongemakkelijk eigenlijk
Laten we niet vergeten dat Jenny vindt dat ze hetzelfde stembereik heeft als Whitney Houston… en nu een Whitney Houston tribute gaat doen
Ik vind vooral Pique en z’n nieuwe meid nogal ongemakkelijk
Hahaha dat is fake news.
(Daar kwam ik pas achter toen ik urenlang op TikTok filmpjes hierover heb bekeken en hardop heb gelachen)
Het een sluit het ander niet uit
O godzijdank! A
Maar ik denk opzich dat het “90 Day Fiancé” topic wel van naam zou kunnen veranderen zodat daar ook sisters wives besproken kan worden. Dan hoeft er geen nieuw topic worden aangemaakt en wordt dat topic ook weer wat meer gebruikt. Iets van “TLC realitea”
Misschien kan je dit idee opperen bij één van de moderators?
Vooral voor hun kinderen lijkt me?
Haat Piqué love Shaki maar dit isn’t it