Waar ben jij goed in?

Waar ben jij heel goed in, maar je kunt er nooit over praten omdat niemand er ooit naar vraagt? Ik ben heel goed in kaarten schrijven als iemand overleden is. Het is al meerdere keren gebeurd, dat mijn kaart voorgelezen werd op de begrafenis omdat het mensen zo raakte. Ben daar best trots op, maar ja :smiley: wanneer kan je dat ooit iemand vertellen?

Hier mag je ongegeneerd opscheppen over jouw leuke/grappige/debiele kwaliteit!

26 likes

Ik kan fucking goed grunten.

20 likes

Ik kan heel goed zeuren. :sunglasses:

1 like

Hahaha, hoe ben je daar achter gekomen? :smiley:

Ik ging een keer uit en ik was dronken en toen ging ik nummers meegrunten ipv zingen en ik was echt vet goed!!! En iedereen keek me echt aan van wow die chick is leip.

Ik heb ook mijn vriend versierd op deze manier, de eerste keer dat hij me zag waren we ook dronken en begon ik mee te grunten op jason derulo. Toen dacht hij ja zij is de ware

69 likes

Dat snap ik, iedereen die kan grunten op jason derulo moet je vastpakken en nooit meer loslaten.

9 likes

Dat is wel een soort ‘eer’ dat mensen jouw kaart voorlezen! Knap dat je emoties dan goed kan verwoorden!

Ik heb echt het gevoel dat ik nergens goed in ben… :thinking:

6 likes

Ik ben heel goed in sinterklaassurprises maken :joy:. Meer in het algemeen kan ik best prima handwerken en knutselen maar ik shine echt met Sinterklaas. Iets met de combinatie papier-maché en dingen namaken is mijn sweet spot. Hoe nuttelozer het eindproduct, hoe beter ik kan knutselen.

16 likes

Ik ben heel goed in luieren, kan altijd wel een lekker dutje doen :angel:

3 likes

Wat fijn als je goed overlijdenskaarten kan schrijven en mensen zo steun kunt geven! @anon18050057

Ik kan heel goed dingen uit de knoop halen! Oortjes, kerstverlichting, kettinkjes, ik draai mn hand er niet voor om!

7 likes

Ik ben serieus best wel heel goed Sinterklaasdichten, laten we teamen dit jaar. :gift:

1 like

Al gezegd door @GroenTakje maar ik ben ook echt heel goed in sintgedichten schrijven.

1 like

Pfffff Jezus ik weet het niet, ik heb niet zo veel skills, misschien opruimen? Dat kan ik heel doeltreffend.

3 likes

Ik heb het relatief nutteloze talent om muziek(teksten) te onthouden. En ik weet van sommige muzieksoorten ook wel snel de titel en artiest. Ik zou denk ik ook echt goed zijn in muziek uitkiezen bij films of series, dat lijkt me echt tof om te doen. Als dat in een serie of film goed gebeurt kan ik daar oprecht van genieten.
Ik ben denk ik ook best creatief in de zin dat ik best oke ben in dingen als schilderen enzo. Ik doe er alleen geen hol mee maar dat zou ik wel graag willen.

5 likes

@GroenTakje @Briseis PERFECT want daar ben ik dus dramatisch slecht in!

Geen idee eigenlijk. Ik ben wel extreem goed in uitstellen terwijl ik eigenlijk moet studeren, maar of dat nu zo’n goeie eigenschap is :roll_eyes:.

4 likes

Reactie mails schrijven naar zeikklanten die op het eerste oog vriendelijk lezen maar eigenlijk super lullig zijn. Maar dan wel zo dat niemand je daar op kan pakken :innocent:

Perfecte rijst koken zonder er naar om te kijken. Gewoon lekker op gevoel, weet je.

En ongemakkelijke situaties nog ongemakkelijker maken. Uiteraard tot mijn eigen genoegen.

12 likes

Haha, dit heb ik dus met Harry Potter, vooral de eerste drie films.

Verder ben ik goed in het onthouden van namen, data en geboortedatums en postcodes, en artiesten linken aan nummers.

4 likes