Waar ben jij goed in?

Ik ben blijkbaar goed in luisteren en advies geven, want mensen blijven maar keer op keer terugkomen met hun sores, tot op het irritante aan toe #negeer #block

Ik ben echt goed in het scoren van kaartjes op Ticketswap. Dan bedoel ik van feestjes die stijf uitverkocht zijn en waar misschien 1x per half uur een kaartje van op komt. Verander dan echt in een hyena als die melding dan voorbij komt.

8 likes

Ik ben goed in verjaardagen onthouden. En opruimen :woman_shrugging:

HAhaha neeeee wat bizar!

Originele en leuke outfits bedenken en zelf maken voor themafeestjes.
Komt alleen niet vaak voor dat ik het moet doen.

En in vlaggen herkennen.

2 likes

Sinterklaasgedichten schrijven en playlists maken en memes

1 like

Ik kan best goed scheten laten. Ooit kon ik het helemaal niet dus ben best trots op hoe ik dat nu best goed kan. Helaas is het nogal ongepast om te laten horen of vertellen hahaha (ik meen dit bloedserieus)

Wat normaler, ik ben ook heel goed in snel typen en in 1 oogopslag spelfouten zien in een stuk tekst (behalve in m’n eigen geschreven tekst :see_no_evil:)

8 likes

Kasten opruimen. Als ik een rijke man had zou ik daar wel mn beroep van willen maken

5 likes

Imitaties, en waardeloze catchy video edits maken waar niemand op zit te wachten :joy: . En in rare/ongemakkelijke dingen meemaken haha. Ohhh en ok weet altijd precies wanneer dingen gebeurd zijn (persoonlijke dingen dan). Ik heb nooit ongelijk haha tot frustratie van mijn ouders soms.

6 likes

Oja, herkenning! Ik spot altijd meteen in een text of iemand ergens twee spaties tussen een woord heeft gebruikt. Pas dit ook heel vaak toe. Collega’s haten je dan :slight_smile:

5 likes

Ik woon in een buitenland waar dit er steeds vaker insluipt :smiley: hahaha sorry! Moet elke keer m’n teksten nalezen op belachelijke spelfouten maar zie ze steeds minder vaak.

1 like

Zelf maken? Hoe!!!

Yeah, ik got de grapje hoor :smiley:

4 likes

De kaassoufflĂ©s? Dat is kinderlijk eenvoudig, dus het is eigenlijk gĂȘnant dat ik hierover opschep. Het is zo simpel als je denkt dat het is: bladerdeeg, (ik gebruik plantaardige) kaas, eventueel mosterd of chili, maĂŻzenapapje om te plakken en dan paneermeel: eet smakelijk :yum:

1 like

Wil je een recept delen ik ben ongelofelijk slecht in kook aanwijzingen begrijpen :smiley: snap nu al niet waar alles heen zou moeten hahaha

1 like

Hahaha waar alles heen zou moeten :joy: :joy: Op elkaar :kissing_heart:

Het was ook geen duidelijke beschrijving. Ik wilde vooral aantonen dat ik trots ben op een kleuterwerkje. Maar hey, maar wel superlekker. Komt ie:

Kaassoufflés

3 likes

ik ben blijkbaar heel goed in dure kranen kiezen

2 likes

Concertkaartjes kopen, maakt niet uit hoe groot of populair een concert is, het is me volgens mij nog nooit niet gelukt. Iedereen vraagt ook altijd of ik hun kaartjes voor een snel uitverkocht concert of festival wil kopen omdat ze alleen mij ermee vertrouwen.

Zou echt een business moeten starten hierin :thinking:

2 likes

Het onthouden van hele nutteloze dingen, en dan zeer gedetailleerd. Vakantiehuisjes van tien jaar terug enzo, kan ik allemaal nog in detail beschrijven. Ook bij bepaalde gesprekken dat ik dan nog helemaal weet waar ik zat en welke voorwerpen nog meer in die kamer stonden.

Voordeel hieraan is wel dat ik makkelijk spullen terug kan vinden. Als iemand iets zoekt denk ik vaak: ohja dat heb ik laatst nog daar en daar zien liggen. En vrijwel altijd ligt het daar dan ook.

5 likes

Ik kan altijd in iedere serie/film elke B/C/D-level acteur herkennen en dan benoemen in welke series/films hij/zij nog meer speelt.

Ik ben goed in bed

7 likes