Waar ben jij goed in?

Ik weet nooit precies wat ik doe maar het schijnt heel lekker te zijn

Ja heel herkenbaar! Voor gebeurtenissen 15 jaar terug of heel gedetailleerde beschrijvingen van plaatsen en kamers kan iedereen bij me terecht. Belangrijke dingen onthouden of datums, niet echt.

1 like

Kijk dat is dus al een heel goed begin

7 likes

suf en nietszeggend? nee man, leuk juist

6 likes

In slapen.

1 like

Dat is ook precies wat je hoort te doen.

1 like

In fashion!

1 like

In rare dingen onthouden. Ik weet bijvoorbeeld nog precies wie wat aan had op de eerste schooldag.

3 likes

Ik ben wel goed in hard werken. Als ik nog iets moet doen dan wil ik het ook zo snel mogelijk af maken. Dit zorgt er alleen wel voor dat ik elke opleiding die ik start zo snel mogelijk weer wil afronden en vervolgens weer op zoek ga naar iets anders.

Ik kan goed herkennen of iemand zwanger is. Heb al meermaals een vermoeden gehad dat iemand zwanger was, en later bevestiging gekregen.

Ik kan ook goed afwegen. En songteksten onthouden. Zo veel talenten.

1 like

De kassa rij uitkiezen waar er iemand voor je net iets te laat bedenkt dat er nog iets in de supermarkt gehaald moet worden/pincode vergeet/denkt met creditcard te kunnen betalen waardoor extra oponthoud hehe

5 likes

Hahqhaha hier ben ik ook goed in. Of dat ze er vet lang over doen om hun spullen in hun kar te doen. En dan nog in de weg blijven staan om hun bon te bekijken. En dan pas weg gaan als de klant achter mij aan de beurt is.

Dan laat zien dat je denkbeelden van anderen goed kan begrijpen en goed kan nadenken (bijv. verbanden leggen)! :smiley: Is toch juist tof.

1 like

Haha unbelievable!

Ik kan heel goed achternamen van mensen onthouden!

Post gifjes pls

3 likes

Ik kan heel goed overal de slappe lach krijgen. Middenin een ruzie, bij de tandarts, bij een wc waar een rij voor staat, wachtruimte bij de huisarts: laat het maar aan mij over om een kwartier lang in mezelf te hinniken :+1:

2 likes

Ik ben heel goed in het onthouden van details, ik weet bijvoorbeeld precies wat ik 5 jaar geleden met oud en nieuw deed, wat er allemaal gezegd was en wat voor kleding de jongens die we ontmoetten aan hadden.

Ik heb ook heel snel mensen door. Voel al snel aan of iemand aardig/onaardig is en of iemand oprecht is. Soms kan ik dit al aan het uiterlijk merken. Bijvoorbeeld Van die kortpittige vrouwen zijn in mijn omgeving vaak aardig en niet al te serieus.

2 likes

Ik kan echt heel goed dingen perongeluk kapot maken.
Ik kan ook heel goed typfouten maken.

Wacht even was dit topic er niet ooit al… ik had toen iets gepost over mn favo yoga pose

2 likes

Nee niet voor iedere dag, meer speciale dagen, maar als iemand aan me zou vragen weet je dit nog? Dan kan ik me dat wel heel makkelijk voor de geest halen.

Ik kan me ook heel veel herinneren van Disney Land, daar was ik toen ik 5/6 was ofzo, jaren geleden.