Waar ben jij goed in?

Pijpen

9 likes

Luisteren naar anderen en begrip tonen. Emoties van anderen inschatten

3 likes

Dingen uitstellen

1 like

Deel je beste tip.

I suck.

5 likes

Ik weet nooit precies wat ik doe maar het schijnt heel lekker te zijn

Ja heel herkenbaar! Voor gebeurtenissen 15 jaar terug of heel gedetailleerde beschrijvingen van plaatsen en kamers kan iedereen bij me terecht. Belangrijke dingen onthouden of datums, niet echt.

1 like

Kijk dat is dus al een heel goed begin

7 likes

suf en nietszeggend? nee man, leuk juist

6 likes

In slapen.

1 like

Dat is ook precies wat je hoort te doen.

1 like

In fashion!

1 like

In rare dingen onthouden. Ik weet bijvoorbeeld nog precies wie wat aan had op de eerste schooldag.

3 likes

Ik ben wel goed in hard werken. Als ik nog iets moet doen dan wil ik het ook zo snel mogelijk af maken. Dit zorgt er alleen wel voor dat ik elke opleiding die ik start zo snel mogelijk weer wil afronden en vervolgens weer op zoek ga naar iets anders.

Ik kan goed herkennen of iemand zwanger is. Heb al meermaals een vermoeden gehad dat iemand zwanger was, en later bevestiging gekregen.

Ik kan ook goed afwegen. En songteksten onthouden. Zo veel talenten.

1 like

De kassa rij uitkiezen waar er iemand voor je net iets te laat bedenkt dat er nog iets in de supermarkt gehaald moet worden/pincode vergeet/denkt met creditcard te kunnen betalen waardoor extra oponthoud hehe

5 likes

Hahqhaha hier ben ik ook goed in. Of dat ze er vet lang over doen om hun spullen in hun kar te doen. En dan nog in de weg blijven staan om hun bon te bekijken. En dan pas weg gaan als de klant achter mij aan de beurt is.

Dan laat zien dat je denkbeelden van anderen goed kan begrijpen en goed kan nadenken (bijv. verbanden leggen)! :smiley: Is toch juist tof.

1 like

Haha unbelievable!

Ik kan heel goed achternamen van mensen onthouden!

Ik kan goed dansen zonder een fuck te geven om wat anderen er van vinden.
(Dus niet dat ik GOED kan dansen)

3 likes