Waar ben jij goed in?

Post gifjes pls

3 likes

Ik kan heel goed overal de slappe lach krijgen. Middenin een ruzie, bij de tandarts, bij een wc waar een rij voor staat, wachtruimte bij de huisarts: laat het maar aan mij over om een kwartier lang in mezelf te hinniken :+1:

2 likes

Ik ben heel goed in het onthouden van details, ik weet bijvoorbeeld precies wat ik 5 jaar geleden met oud en nieuw deed, wat er allemaal gezegd was en wat voor kleding de jongens die we ontmoetten aan hadden.

Ik heb ook heel snel mensen door. Voel al snel aan of iemand aardig/onaardig is en of iemand oprecht is. Soms kan ik dit al aan het uiterlijk merken. Bijvoorbeeld Van die kortpittige vrouwen zijn in mijn omgeving vaak aardig en niet al te serieus.

2 likes

Ik kan echt heel goed dingen perongeluk kapot maken.
Ik kan ook heel goed typfouten maken.

Wacht even was dit topic er niet ooit alā€¦ ik had toen iets gepost over mn favo yoga pose

2 likes

Kan je dat voor elke dag? Of alleen speciale momenten/dagen

Nee niet voor iedere dag, meer speciale dagen, maar als iemand aan me zou vragen weet je dit nog? Dan kan ik me dat wel heel makkelijk voor de geest halen.

Ik kan me ook heel veel herinneren van Disney Land, daar was ik toen ik 5/6 was ofzo, jaren geleden.

Ik kan goed mooie kledij in een kringloopwinkel of de rommelmarkt scoren voor weinig geld. Krijg vaak complimenten voor kledij die maar een paar euro gekost heeft.

Ik kan goed met restjes nog een lekker gerecht maken, ik voel me dan precies in een aflevering van master chef.

6 likes

Ik ben goed in kaart lezen en de weg onthouden. Als we ergens heen zijn geweest, kan ik vaak zonder TomTom de terug weg vinden. Toen ik naar mijn nieuwe baan reed (dwars door Amsterdam) kon ik het de tweede keer ookal zonder TomTom. En als ik op de kaart een route moet vinden, hoef ik het maar even te zien en kan het daarna bijna lopen. Ik wil ook nooit dat vriendinnen de TomTom aanzetten, want het geeft zo een ool als het me weer lukt. Als ik bij iemamd ben geweest en er de tweede keer heen ga, hoef ik ook nooit het adres te vragen, want ik kan het toch wel vinden!

Maar daarentegen heb ik zo vaak gedacht dat ik het wist en reden we weer verkeerd, hahaha. Het gaat helaas noet altijd goed.

4 likes

Details zien en heeeel veel onbelangrijke dingen onthouden. Ik snap zelf af en toe niet dat mā€™n hoofd niet 5x zo groot isā€¦

En iets waar ik trots op ben: ik kan goed persoonlijke cadeautjes bedenken die echt gewaardeerd worden en passen bij die persoon. Ik ben dan vaak al een hele periode aan het luisteren in gesprekken of ik iets kan vinden waar ik een bijpassend cadeautje bij kan bedenken. Iets zelf maken bijv. Ik word er echt blij van om mensen dingen te geven!

6 likes